Hjelp til mønster

Ransua

Gift med forumet
Hei.

Siden jeg vet at det er mange flinke strikkere her, legger jeg ut spørsmålet mitt her.
Håper noen kan hjelpe meg.

Jeg skal i gang med et litt tidkrevende prosjekt. Og har funnet tre forskjellige mønstre på nettet som jeg liker. Lurer på om noen kan forklare meg kort hvordan jeg strikker de tre? Eller fortelle hva de ulike teknikkene heter så kan jeg søke etter fremgangsmåte selv.

Setter veldig veldig stor pris på om noen kan hjelpe meg.
 

Vedlegg

  • IMG_7392.PNG
    IMG_7392.PNG
    600,9 KB · Visninger: 24
Får ikke til å laste opp de to andre. Skal forsøke de i morgen.

Håper noen i mellomtiden kan hjelpe meg med dette mønsteret.
 
Hei.

Siden jeg vet at det er mange flinke strikkere her, legger jeg ut spørsmålet mitt her.
Håper noen kan hjelpe meg.

Jeg skal i gang med et litt tidkrevende prosjekt. Og har funnet tre forskjellige mønstre på nettet som jeg liker. Lurer på om noen kan forklare meg kort hvordan jeg strikker de tre? Eller fortelle hva de ulike teknikkene heter så kan jeg søke etter fremgangsmåte selv.

Setter veldig veldig stor pris på om noen kan hjelpe meg.
Er ikke så flink på det men tror det heter flettemønster. Jeg klarer ikke strikke sånt selv, strikker for stramt :p
 
Dette er flettestrikk. :) Du må ha en hjelpepinne til dette, mange bruker flettepinne, men man kan like gjerne bruke en strømpepinne.

Selv har jeg både knitpros symfonie wood, (de fargede) fordi de fleste pinnene mine er av denne serien, men har også de "bøyde" som mange andre bruker.
 

Vedlegg

  • Flettepinne1.jpg
    Flettepinne1.jpg
    16,5 KB · Visninger: 15
  • Flettepinner.jpg
    Flettepinner.jpg
    7,8 KB · Visninger: 15
Back
Topp