Hjelp med strikkeoppskrift

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Jeg må spørre her inne og, for nå står jeg litt fast. Når jeg for første gang prøver meg på noe anna enn sokker [emoji14] Driver med denne: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=5425&cid=1

Lurer på siste del på buksa fra når arbeid måler 18 cm (str 1-3mnd). Der skal det felles 3 masker i hver side... hvordan skal det gjøres? Er det i sidene på buksa sånn det som blir forran og bak? Eller er det i på siden av buksa så det blir pinne nr 2 og 3? Eller er det rett og slett ved innersiden på buksa der arbeidet er delt?
 
Har bare lest kjapt,men tror du skal felle de tre maskene på hver side på i innsiden av beinet,der hvor arbeidet er delt. Når du da har to like bein,setter du de på samme pinne med åpningene mot hverandre og kan strikke de i en "stor sirkel" som da blir livet på buksa. Me obs, det er tre masker som skal felles på hver side av delingen,totalt 6 m.
 
Har bare lest kjapt,men tror du skal felle de tre maskene på hver side på i innsiden av beinet,der hvor arbeidet er delt. Når du da har to like bein,setter du de på samme pinne med åpningene mot hverandre og kan strikke de i en "stor sirkel" som da blir livet på buksa. Me obs, det er tre masker som skal felles på hver side av delingen,totalt 6 m.
Takk, var det jeg trodde, men hadde allerede strikket litt feil og måtte ta opp store deler av beinet, så ble så frustrert at jeg ikke klarte å se for meg hvordan det skulle sys sammen [emoji14]
Takk :)
 
  • Liker
Reactions: B
Hvis du har strikket noe med rundfelling før,så er det nesten samme teknikken. Du lager felling i to deler og setter fellingene mot hverandre og strikker videre. :)
 
Back
Topp