Hjelp? Kjemisk eller uskyldig blødning?

sb88

Glad i forumet
Julibarna2014
For to dager siden fikk jeg en supersvak positiv test. I går fikk jeg igjen positiv, men fortsatt svak. Tok test også nå, og den er klart sterkere enn de to andre[emoji1]
Men, i går når jeg på do før jeg la meg, kom det litt lusebrunt blod på papiret når jeg skulle tørke. I dag når jeg skulle på do, var det mer vanlig rødt blod[emoji20]

Dersom det er kjemisk, hvor fort vil testene bli negative igjen? Er bare 12 dpo. Har ingen erfaring med dette. Hadde ma i juli i uke 12, men det er liksom litt annerledes.

Håper noen kan hjelpe meg. Er engstelig..
 
For to dager siden fikk jeg en supersvak positiv test. I går fikk jeg igjen positiv, men fortsatt svak. Tok test også nå, og den er klart sterkere enn de to andre[emoji1]
Men, i går når jeg på do før jeg la meg, kom det litt lusebrunt blod på papiret når jeg skulle tørke. I dag når jeg skulle på do, var det mer vanlig rødt blod[emoji20]

Dersom det er kjemisk, hvor fort vil testene bli negative igjen? Er bare 12 dpo. Har ingen erfaring med dette. Hadde ma i juli i uke 12, men det er liksom litt annerledes.

Håper noen kan hjelpe meg. Er engstelig..

Har ingen erfaring dessverre, men krysser fingrene for at det går bra er også veldig bekymret for kjemisk når jeg tester så tidlig[emoji51] håper på sterkere tester for oss begge[emoji4]
 
Noen blør litt rundt tiden de skulle hatt mensen, så ikke sikkert det er en kjemisk. Når jeg opplevde kjemisk ble testene gradvis svakere, negative allerede 5 dager etter første positive. Hadde ikke rukket å produsere så mye hcg. Mensen kom ca 1 uke forsinket. Håper det er en uskyldig blødning [emoji173]️
 
Så kjedelig med blødning :-(
Mine erfaringer med kjemisk er svake tester og blødning. Fikk vel negative tester noen få dager etter blødningen startet. Fikk 1-3 dager lenger syklus etter kjemisk. Krysser fingrene for at det ikke er kjemisk!
 
Har ingen erfaring dessverre, men krysser fingrene for at det går bra er også veldig bekymret for kjemisk når jeg tester så tidlig[emoji51] håper på sterkere tester for oss begge[emoji4]

Tusen takk[emoji173]️ håper vi kan gå løpet ut begge to[emoji173]️
 
Noen blør litt rundt tiden de skulle hatt mensen, så ikke sikkert det er en kjemisk. Når jeg opplevde kjemisk ble testene gradvis svakere, negative allerede 5 dager etter første positive. Hadde ikke rukket å produsere så mye hcg. Mensen kom ca 1 uke forsinket. Håper det er en uskyldig blødning [emoji173]️

Håper det bare er uskyldig.. Men har aldri hatt blødning under noen av mine andre svangerskap (utenom da jeg hadde ma, så blir engstelig). Men får bare krysse fingrene for at det er kroppen som tuller litt. Hadde fu kraftig blødning da? Eller var den som en normal mens? Beklager om jeg spør for mye.. og veldig trist at du mistet[emoji22]
 
Så kjedelig med blødning :-(
Mine erfaringer med kjemisk er svake tester og blødning. Fikk vel negative tester noen få dager etter blødningen startet. Fikk 1-3 dager lenger syklus etter kjemisk. Krysser fingrene for at det ikke er kjemisk!

Huff, så leit[emoji22]

Jeg får bare fortsette å teste å se hvilken vei det går. Mulig jeg kontakter legen og får tatt hcg prøve der også.

Takk[emoji173]️
 
For to dager siden fikk jeg en supersvak positiv test. I går fikk jeg igjen positiv, men fortsatt svak. Tok test også nå, og den er klart sterkere enn de to andre[emoji1]
Men, i går når jeg på do før jeg la meg, kom det litt lusebrunt blod på papiret når jeg skulle tørke. I dag når jeg skulle på do, var det mer vanlig rødt blod[emoji20]

Dersom det er kjemisk, hvor fort vil testene bli negative igjen? Er bare 12 dpo. Har ingen erfaring med dette. Hadde ma i juli i uke 12, men det er liksom litt annerledes.

Håper noen kan hjelpe meg. Er engstelig..

Hei. Jeg har opplevd små blødninger/spotting i mitt svangerskap. Det startes ett par dager før ikm. Fortsatt i ca. 3 uker til, av og på. Noen ganger lignet mer på starten av en vanlig mens, det var mest blod når jeg skulle på do. Nå skal det sies at jeg tok ikke graviditet test før 12 dager etter ikm. Jeg trodde ikke jeg var gravid, grunnet de små blødningene jeg hadde, men ville bare få det 100% bekrefta med en test, den var knall positiv og svangerskapet gikk smertefritt i mål, jeg har en flott gutt på over 1 år nå

Ikke meningen at du skulle få for store forhåpninger, men jeg ville bare dele min erfaring, og at det kan gå bra selvom man blør litt. [emoji4]

Håper på det beste for deg, at spira sitter! [emoji2]
 
Hei. Jeg har opplevd små blødninger/spotting i mitt svangerskap. Det startes ett par dager før ikm. Fortsatt i ca. 3 uker til, av og på. Noen ganger lignet mer på starten av en vanlig mens, det var mest blod når jeg skulle på do. Nå skal det sies at jeg tok ikke graviditet test før 12 dager etter ikm. Jeg trodde ikke jeg var gravid grunnen de små blødningene jeg hadde, men ville bare få det 100% bekrefta med en test, jeg var knall positiv og svangerskapet gikk smertefritt i mål, jeg har en flott gutt på over 1 år nå [emoji847]

Ikke meningen at du skulle få for store forhåpninger, men jeg ville bare dele min erfaring, og at det kan gå bra selvom man blør litt.

Håper på det beste for deg, at spira sitter! [emoji2]

Tusen takk, gode du! Jeg blir bare glad for fine historier også. For mitt hode er veldig pessimistisk nå[emoji20]

Jeg blør men enda ikke kraftig. Bare når jeger på toalettet som du sier. Har ikke brukt bind, men ikke noe blod i trusa. Bare blod i do når jeg tissa og når jeg tørka.

Vi får bare se hvor dette bærer hen.

Og så kjekt at du har en liten ettåring, på tross av blødningene[emoji173]️
 
Tusen takk, gode du! Jeg blir bare glad for fine historier også. For mitt hode er veldig pessimistisk nå[emoji20]

Jeg blør men enda ikke kraftig. Bare når jeger på toalettet som du sier. Har ikke brukt bind, men ikke noe blod i trusa. Bare blod i do når jeg tissa og når jeg tørka.

Vi får bare se hvor dette bærer hen.

Og så kjekt at du har en liten ettåring, på tross av blødningene[emoji173]️

Ja, det er jo bra du ikke trenger bind engang [emoji847] når er ikm?

Jeg var hos legen når jeg var 6 uker på vei (første svangerskapskontroll) fortalte han at jeg hadde små blødninger/spottet med frisk blod, han sa jeg ikke skulle bekymre meg, mange som opplever å blø litt og det har likevel gått bra. Hjalp meg til å tenke mer positivt når jeg hørte det [emoji111]️
 
Min kjemiske ble aldri sterk strek. Også ble den vel svakere igjen mot ikm, også kom mensen. Hos meg var det ingen tvil om at det var mensen som kom.
 
Tusen takk alle sammen[emoji173]️ jeg er ikke så optimistisk, men bedre at det skjer nå enn at det skjer når jeg er lenger på vei. Men kjenner det river opp litt følelser etter ma'en i sommer..

Her er testene fra de tre siste dagene. Den øverste er fra i dag. Selv om det gjerne ikke ser sånn ut på bilde, er den siste noe sterkere enn de to andre. Den trengte ikke å tørke før streken kom, men den er likevel ikke kjempe sterk. Venter egentlig mens tirsdag eller onsdag. Er 11 - 12 dpo.

Blør fortsatt og noe mensmurring[emoji20]
bf398744392593dd7e095ec93c742ab8.jpg
 
Heisann :) jeg blødde mye gjennom mitt svangerskap det var klumper å mye blo som kom men jeg har ei frisk å nydelig 3 åring som ligger å sover så søtt i sengen sin så alt kan gå bra :) :)
 
Heisann :) jeg blødde mye gjennom mitt svangerskap det var klumper å mye blo som kom men jeg har ei frisk å nydelig 3 åring som ligger å sover så søtt i sengen sin så alt kan gå bra :) :)

Tusen takk for oppmuntrende ord[emoji173]️
Jeg har to tester igjen, så jeg tenker jeg tester de to neste dagene å ser om det er noe stigning på de. Det må jo fortelle litt om ståa det..

Har ikke en veldig kraftig blødning, men litt i bindet og en del når jeg tørker etter dobesøk. Jeg får bare ta tiden til hjelp tenker jeg[emoji1303]

Igjen, tusen takk[emoji173]️
 
Hakket litt sterkere strek i dag. Fortsatt kvalm, men blør også en del. Som en moderat mens. Kommer mest når jeg er på do. Forstår ingenting...
dd2c0ee8ec4f11bb6957430f0fa7dc5e.jpg
 
Back
Topp