Hjelp! Katta har tissa i bilstolen

Småspent

Andre møte med forumet
Hei. Eg veit liksom ikkje kva eg bør gjere. Treng litt tips til korleis eg kan redde bilsete eller om eg må få tak i eit nytt.

Oppdaga måndag at katta hadde tissa i bilsete til mini. Kjente eg var rasande på katta. For vi trudde vi hadde lagt sete vekk på ein plass katta ikkje ville nå sete. Men opningen til skåpet har tydelegvis vore stor nok til at ho kom seg inn og tissa i bilstolen.

Har vaska trekket med eddik og vaskemiddel. Isolasjonen har lufta seg i 2 døgn. No står sete med trekket ute og lufta seg.

Eg sverga lukta framleis er der. Men blir anklaga av mannen for å vere paranoid fordi han ikkje kjenne noko.
 
Har dessverre ingen tips, jeg hadde nok også brukt eddig og vasket i maskin en god del ganger før jeg hadde gitt meg, men isopor er kanskje vanskeligere å få ren.. kan man legge den i badebalje med eddik for eksempel?
 
Har prøvd produktet tidlegare. Katta markera over det…
Men det er ikke det at den skal være avskremmende mot nye markeringer, men en vaskemiddel med enzymer som skal "fjerne" lukter. Jeg brukte noe lignende når hunden vår var valp, selv om at jeg vet ikke om det fjernet virkelig lukt, luktet intenst kokos i hele rommet etterpå.. kanskje ikke drøm når det skal sitte baby i stolen etterpå som helst man ikke skal bruke parfyme til..
 
Men det er ikke det at den skal være avskremmende mot nye markeringer, men en vaskemiddel med enzymer som skal "fjerne" lukter. Jeg brukte noe lignende når hunden vår var valp, selv om at jeg vet ikke om det fjernet virkelig lukt, luktet intenst kokos i hele rommet etterpå.. kanskje ikke drøm når det skal sitte baby i stolen etterpå som helst man ikke skal bruke parfyme til..
Trur kanskje det kan bli for mykje for ein baby :smiley-ashamed004

Hadde nok prøvd det ut om det var noko anna katta hadde tissa på
 
Back
Topp