Hjelp! Bryllup - Bryllupslokaler...

Labolina

Andre møte med forumet
:anyone
Hjelp!
Vi skal etter mange år endelig få ut fingeren og få giftet oss. Men siden jeg aldri har vært av typen som har drømt om å gifte meg siden jeg var lita jente, har jeg overhodet ingen tanker om hva eller hvor jeg ønsker...

Derfor trenger jeg sårt anbefaling til bryllupslokaler i oslo og omegn som fikser det meste, har plass til 65 gjester og som folk er fornøyd med.
Er det noen som kan hjelpe en forvirret sjel som omtrent har gått seg vill i bryllupsjungelen på internett?? :oops:
 
Last edited:
:anyone
Hjelp!
Vi skal etter mange år endelig få ut fingeren og få giftet oss. Men siden jeg aldri har vært av typen som har drømt om å gifte meg siden jeg var lita jente, har jeg overhodet ingen tanker om hva eller hvor jeg ønsker...

Derfor trenger jeg sårt anbefaling til bryllupslokaler i oslo og omegn som fikser det meste, har plass til 65 gjester og som folk er fornøyd med.
Er det noen som kan hjelpe en forvirret sjel som omtrent har gått seg vill i bryllupsjungelen på internett?? :oops:
Budsjett?
Maks pris på kuvert?
 
Enorm oppgave uten mere info om budsjett, stil osv.
 
Hvorfor er det viktig informasjon for å kunne gi tips om fine lokaler som fikser det meste?
Vi kan selv vurdere priser, i førsteomang ønsker jeg rett og slett bare tips om konkrete lokaler og anbefalinger av disse. :)
Fordi der er et hav av steder . Bør det feks være et sted som tilbyr overnatting?
 
Til dere som lurer, så er det viktigere for oss å finne rett sted enn hva det koster, prisen kan vi justere ut iifra hvor stort vi ønsker å gjøre det :)
Så har du et eller flere steder du vet om som utgjør en flott ramme for et romantisk bryllup, som ordner med catering og bar, borddekking og som har god service, så bare sleng ut tips.
Jeg synes bare det er fryktelig vanskelig å finne lokaler via nettet, så ønsker konkrete tips basert på erfaring :)

Så det er ikke så viktig med budsjett, kuvertpris eller tema - ingenting av dette er på plass enda. Først må vi finne rett sted for oss - og så kommer alt annet etterpå. :)
Derfor: jeg ønsker erfaringsbaserte tips, og da er det ikke så viktig om det er det ene eller andre - jeg vil bare høre hva man anbefaler og evt hvorfor. :)
 
I det siste har jeg vært på bryllup på:

Villa malla
Bølgen & Moi Høvik
Villa et eller annet på Malmøya
Sollihøgda
Bygdøy roklubb
Lysebu

Av alle de anbefaler jeg kun Lysebu som var helt fantastisk! Enestående :)
 
Jeg var i bryllup på villa malla en sommer, det var magisk! Men fy for en umulig plass å komme seg til [emoji23]
 
Back
Topp