Hjelp! 6 uker til termin - klarer ikke finne guttenavn [emoji33][emoji1405][emoji170]

Juliemor

Andre møte med forumet
Hei! Begynner å bli litt småstressa over at vi kanskje ikke finner navn (og bli enige) innen gutten vår ankommer. Er det noen som har lyst til å hjelpe? Jeg vil gjerne unngå topp 10-lista, men er heller ikke tilhenger av superspesielle navn. Takker for alle forslag! Dette er noen av mine forslag uten at noen har "skutt gullfuglen" [emoji848]

- Sigurd, Snorre, Edvard, Gustav og Lukas.
 
Her er min liste fra når jeg skulle ha minsten

Johan (valgt)
John
Evander
Sebastian
Alf
Martin
Didrik
Brynjar
Fredrik
Edvard
 
Hei! Begynner å bli litt småstressa over at vi kanskje ikke finner navn (og bli enige) innen gutten vår ankommer. Er det noen som har lyst til å hjelpe? Jeg vil gjerne unngå topp 10-lista, men er heller ikke tilhenger av superspesielle navn. Takker for alle forslag! Dette er noen av mine forslag uten at noen har "skutt gullfuglen" [emoji848]

- Sigurd, Snorre, Edvard, Gustav og Lukas.

Anbefaler å vente med å tenke så mye på det til babyen er født, også ser du i løpet av noen dager hvem han er. :)
Jeg har venner som ikke har funnet navn før flere uker etter fødsel, og det gikk fint det også. ;)
Vi visste ikke kjønn, og det to tok fortsatt to dager etter fødselen før vi så hvilket navn som passet. :)
 
Anbefaler å vente med å tenke så mye på det til babyen er født, også ser du i løpet av noen dager hvem han er. :)
Jeg har venner som ikke har funnet navn før flere uker etter fødsel, og det gikk fint det også. ;)
Vi visste ikke kjønn, og det to tok fortsatt to dager etter fødselen før vi så hvilket navn som passet. :)

Ikke sant! Det var et godt innspill :) kanskje finner vi ut at han er noe helt annet enn hva vi hadde tenkt. Blir spennende uansett!
 
Har så lyst til å kalle opp etter min morfar, viss vi noen gang får en gutt ;-) mannen er ikke helt enig da ;-)

Han heter Malvin :)
Bare digger det navnet :)
 
Vi valgte navn til jenta vår tidlig i graviditeten sist, rundt uke 19-20, og holdt fast på det hele graviditeten. Helt til hun ble født og vi ikke syntes at hun passa til navnet! Da ble vi jo litt småstressa fordi vi ikke hadde tenkt på andre navn resten av graviditeten :D Men det gikk 2 dager så fant vi ut av et nytt navn helt på egen hånd <3 Så mitt råd er værtfall å ikke stresse med det :D Denne gangen skal vi finne noen favorittnavn men ikke bestemme oss for et før etter fødselen :)
 
Hei! Begynner å bli litt småstressa over at vi kanskje ikke finner navn (og bli enige) innen gutten vår ankommer. Er det noen som har lyst til å hjelpe? Jeg vil gjerne unngå topp 10-lista, men er heller ikke tilhenger av superspesielle navn. Takker for alle forslag! Dette er noen av mine forslag uten at noen har "skutt gullfuglen" [emoji848]

- Sigurd, Snorre, Edvard, Gustav og Lukas.
Jeg hadde navnet milla sofie klart til min lille, men når hu ble født så jeg at hu var ikke noe milla, så endte opp med å gå navnløs i 2 dager flr hu fikk navnet aria sofie. Jeg vill annbefale å ikke stresse med navn, du ser hva som kler han når han kommer til verden :)
 
Om vi får gutt, skal han hete Sindre :)
 
Liker godt Elliot, Julian, Isak og Mathias :)
 
Back
Topp