Hip carrier/ Hoftebærer

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Noen som har prøvd noe slikt?
Er det ok eller bare noe tull?
Kan du anbefale en type om du bruker slikt?

4F9EAC1E-0DB0-4573-A4DE-ECB599C998C3.jpeg
 
Jeg tenker at det må være bedre å bare bruke en sele som kan brukes til hoftebæring? Så slipper man holde babyen oppe og har hender fri, pluss at man kan på de fleste seler seler også bære på rygg og mage for å variere.
 
Det jeg vet om som har prøvd har vært ordentlig skuffet. Syns de inne fungerer i det hele tatt. Ville heller kjøpt en ringslynge. Det er digg :)
 
Jeg har ikke prøvd en hoftebærer, men har ringslynge som jeg bruker til bæring over korte avstander (når jeg ikke orker å ta av og på bæreselen) tror det vil være vel så bra for da får du litt mer støtte.
 
Ville mye heller valgt en ringslynge eller sele. Mye mere avlastende, kan brukes til mye mer og du trenger ikke holde barnet som du er nødt til med denne :)
 
Til unger som skal opp i fem sekunder og så ned igjen blir den bra, men om du faktisk skal bære litt er det nok lurt med noe som avlaster bedre. Vet det finnes en sele som kan brettes sammen til å bli slik også, men husker ikke hva den heter.... Ringslynge er også supert til den bruken!

Evt om du har ei rumpetaske eller en sekk som kan brettes sammen for å fungere på den måten? Så får du testet om det har noe for seg [emoji6]
 
Det kan nok være praktisk i enkelte situasjoner, hvor barnet skal opp ned hele tiden og du egentlig ikke trenger hendene fri. Vet noen bruker slike i barnehage og syns det er veldig greit, og nå som min er to år og skikkelig opp og ned tror jeg det hadde funket. Men til et yngre barn ville jeg heller gått for sele eller slynge eller sjal, mer avlastende for den voksne og mer støtte til en kropp i vekst - og du får begge hender fri. Og det er raskt når du blir vant med det :)
 
Elsker ringslynge jeg ❤️ den der ser litt vond ut syntes jeg
 
Back
Topp