Himmelens nye engel

Kmasa

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
da ble det dessverre min tur å melde meg ut her, hjertet til min lille Noah stoppet opp i natt dessverre :( så nå blir det fødsel i løpet av helgen og begravelse i løpet av neste uke :( lykke til alle dere andre, og håper dere får fine fødsler og koser dere med babyene deres! Ikke ta det for gitt værtfall, for det føler jeg at jeg har gjort! Så lykke til :Heartred
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Stor klem til deg og dere [emoji170]
 
Så forferdelig [emoji22][emoji22] lykke til med det dere må gjennom!![emoji173][emoji173] sender en god klem![emoji173]
 
Mange varme tanker. :Heartred
 
Så utrolig trist ❤️ Mine ord blir tomme i en sånn stund. Sender dere masse kjærlighet ❤️ og varme.
 
da ble det dessverre min tur å melde meg ut her, hjertet til min lille Noah stoppet opp i natt dessverre :( så nå blir det fødsel i løpet av helgen og begravelse i løpet av neste uke :( lykke til alle dere andre, og håper dere får fine fødsler og koser dere med babyene deres! Ikke ta det for gitt værtfall, for det føler jeg at jeg har gjort! Så lykke til :Heartred

Så utrolig vondt å lese ❤️❤️❤️
Mistet selv jenta mi i februar, og vet hvor hjerteskjærende grusomt det er å føde, holde og begrave sitt døde barn.
Sender varme tanker og medfølelse til dere i tiden fremover.
Det er ikke noen som helst form for trøst nå, men de små som dør i magene våre er omringet av varme, trygghet og nærhet til mamma. Deres lille Noah var aldri alene❤️
Stor klem
 
Mine tanker til dere <3
 
Back
Topp