Himmelens nye engel

Trøsteklem herfra[emoji170] Ta vare på hverandre[emoji173]️
 
Da har lille Noah kommet til verden, helt aldeles nydelig og fredfull! Han har vært helt frisk og det va dessverre morkaka som sviktet igjen :( da må jeg bare få igjen ønske dere alle et fint svangerskap visere og lykke til med fødsel :Heartred
 
Da har lille Noah kommet til verden, helt aldeles nydelig og fredfull! Han har vært helt frisk og det va dessverre morkaka som sviktet igjen :( da må jeg bare få igjen ønske dere alle et fint svangerskap visere og lykke til med fødsel [emoji813]red
Dette var utrolig trist,det river i hjertet å lese hva du har vært gjennom. Jeg mistet min første skatt for 10mnd siden og vet hvor umenneskelig det er å måtte føde sitt døde barn. Håper du blir tatt godt vare på av helsepersonell og alle rundt deg. Tiden som kommer blir nok veldig brutal, jeg husker bare bruddstykker av tiden etter fødsel. Så mange valg en må ta, valg en aldri kan forbrede seg på. Ta deg tid og ta hensyn til deg selv og dine behov!
Når du er klar for det anbefaler jeg deg om å kontakte LUB, her kommer du i kontakt med dyktige folk som vet hva du går gjennom. Dersom du ønsker noen å snakke med er det bare å sende en melding- husk at ingen tanker eller følelser er feil!

Livet er så skjørt og en kan desverre ikke ta noe for gitt. Sender deg mange gode tanker og klemmer i den vanskelige tiden. [emoji173]
 
Så trist :( ❤️ Kondolerer så mye ❤️
 
Da har lille Noah kommet til verden, helt aldeles nydelig og fredfull! Han har vært helt frisk og det va dessverre morkaka som sviktet igjen :( da må jeg bare få igjen ønske dere alle et fint svangerskap visere og lykke til med fødsel [emoji813]red
Ønsker deg så evig mye lykke fremover [emoji173]
Ingen fortjener å oppleve det dere opplever nå [emoji174]
 
Det duer går igjennom må være det verste man kan oppleve:( ønsker deg alt godt fremover«3
 
Da har lille Noah kommet til verden, helt aldeles nydelig og fredfull! Han har vært helt frisk og det va dessverre morkaka som sviktet igjen :( da må jeg bare få igjen ønske dere alle et fint svangerskap visere og lykke til med fødsel :Heartred

Kondolerer:Heartred Dette er ufattelig trist og urettferdig! Ord blir fattige!
Sender deg varme klemmer, ta vare på hverandre :Heartred
 
Back
Topp