Himmelens nye engel

Ord blir fattig. Ta vare på hverandre [emoji178]
 
Sniker ifra Desember. Forferdelig trist! Håper dere får god oppfølging ifra helsevesenet og at dere får sørget sammen og hver for dere. Sender en stor klem,ord blir fattige. :Heartred
 
Så uendelig vondt og urettferdig dette livet er av og til. Kan ikke si annet enn at jeg er så lei meg på deres vegne. Ønsker dere alt vel de kommende dagene og ukene..
 
Hadde morkakesvikt ved forrige svangerskap som førte til at sønnen min ble prematur, så når jeg denne gangen begynte å kjenne mindre liv tok jeg kontakt med føden først på onsdag nå og det var det godt med liv og fine hjerteslag så jeg skulle bare inn på en ekstra kontroll i dag og da viste det seg at hjertet stoppet i går på kvelden en gang.. :( var hos jordmoren i går ved 14 tiden og da hørte vi og kjente kjempe fine bevegelser og hjerteslag :(
Ånei :( så fryktelig trist!
 
Varme tanker til dere i en tung tid. Kondolerer [emoji173]
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
❤️❤️❤️
 
da ble det dessverre min tur å melde meg ut her, hjertet til min lille Noah stoppet opp i natt dessverre :( så nå blir det fødsel i løpet av helgen og begravelse i løpet av neste uke :( lykke til alle dere andre, og håper dere får fine fødsler og koser dere med babyene deres! Ikke ta det for gitt værtfall, for det føler jeg at jeg har gjort! Så lykke til :Heartred

Ånei, så leit! Sender varme tanker [emoji173]️
 
Dette er jo bare en stor tragedie :sad010 dette fortjente du ikke. Kondolerer så mye:Heartpink
 
[emoji173]️
 
Å huff så forferdelig[emoji20] og så oppi alt annet du har opplevd i det siste. Stor klem til deg[emoji173]️ Håper du har noen som tar vare på deg oppi det hele.. [emoji173]️
 
Å nei [emoji47][emoji22][emoji171]ord strekker ikke til [emoji22]føler med dere [emoji171]
 
Back
Topp