Hilser innom ❤️

Jeg husker deg godt og har tenkt på deg! Gratulerer så mye med mageboeren, veldig grad på dine vegner!:) masse lykke til!
 
Så koselig å høre fra deg og så fantastisk nyhet! [emoji173]️[emoji1] Masse lykke til! Denne gangen blir det baby!

Så koselig [emoji1] gratulerer så mye[emoji1][emoji173]️

Hei. Og gratulerer så mye med spiren. Jeg husker deg og det som skjedde godt. Har tenkt masse på deg. Utrolig koselig å lese at du er gravid igjen. Krysser fingre og tær for deg/dere denne gangen.
Lykke til.

Gratulerer så mye :Heartbigred

Jeg husker deg godt og har tenkt på deg! Gratulerer så mye med mageboeren, veldig grad på dine vegner!:) masse lykke til!

Tusen takk skal dere ha [emoji4][emoji177][emoji272][emoji254][emoji255] Ja, denne gangen må det nesten bare bli baby [emoji173]️[emoji173]️[emoji4]
 
Så fantastisk å høre❤❤ ønsker deg masse lykke til og håper du får god oppfølging denne gangen med mange ul så du føler deg trygg❤❤
 
Gratulerer så mye :)
 
Så fantastisk å høre[emoji173][emoji173] ønsker deg masse lykke til og håper du får god oppfølging denne gangen med mange ul så du føler deg trygg[emoji173][emoji173]

Så hyggelig å høre :) Gratulerer så mye [emoji7][emoji64]

Gratulerer så mye med spiren <3

Gratulerer så mye :)

Tusen takk [emoji4][emoji177][emoji254][emoji255][emoji254][emoji177][emoji4]
 
Så utrolig koselig å høre at du er gravid igjen! Gratulerer så mye! Ønsker deg all lykke til og et godt svangerskap [emoji173] Og takk for at du deler det med oss; det er koselig!
 
Tenk at det var vår tur denne gangen :) [emoji173]️ I januar kom endelig lillebror, hjerteplasteret vårt [emoji813]blue
Åh, gratulerer så utrolig mye!! [emoji177][emoji177]
 
Gratulerer så mye med lille skatten. Som du sikkert skjønner har jeg ikke vært så aktiv i det siste Vært mye ekstra da jenta vår ble prematur, men jeg har tenkt masse på deg og det gjorde ekstra godt å lese at nå er han her. Nyt tiden
 
Back
Topp