Hilser du med fast håndtrykk eller slapt?

>Spyro<

Jeg er bare meg jeg
Ja?

Jeg hilser med fast og foretrekker fast tilbake. Ikke sånn at det er så hardt at jeg prøver å ødelegge den andres hånd da [emoji14]

Men en jeg hilste på her om dagen hilste med den slappeste hånda... Og det syns jeg rett og slett var skikkelig merkelig følelse [emoji87]
 
Ja?

Jeg hilser med fast og foretrekker fast tilbake. Ikke sånn at det er så hardt at jeg prøver å ødelegge den andres hånd da [emoji14]

Men en jeg hilste på her om dagen hilste med den slappeste hånda... Og det syns jeg rett og slett var skikkelig merkelig følelse [emoji87]

Helt enig med deg!!! Hilser med fast håndtrykk og liker best å få fast tilbake! Er skikkelig nedtur å få et slapt håndtrykk tilbake[emoji21]
 
Fast! Jeg er en veldig rar person, og når jeg får et slapt håndtrykk syns jeg det er ekkelt, jeg får frysninger og en sterk trang til å vaske meg. Jeg har ocd, så vil uansett vaske meg etter håndhilsing, men det er mer intenst etter et slapt håndtrykk enn et fast..
 
Hilser med fast håndtrykk. Å hilse på noen med slapt håndtrykk er helt forferdelig [emoji85][emoji13] Det rett og slett ekler meg [emoji37]
 
Hehe, tror jeg er ganske normal. Men x-en til ei venninne var helt slapp, det var som å få en død fisk i hånda. [emoji37]

Ikke så kult med de som skal klipe hånda av deg heller, da. Eller de som ikke slipper taket. Og så har man selv sluppet, men de fortsetter å holde.
 
Fast håndtrykk :)
 
Hilser med et fast håndtrykk og hater å få slappe håndtrykk tilbake, men dessverre har jeg fått en del av dem og kommer vel til å få en del av dem også!
Flere menn i Midtøsten har slappe håndtrykk mot kvinner men faste mot menn, ifølge mannen er det for å unngår så mye berøring av det andre kjønn men jeg forklarte han at når jeg får at slapp håndtrykk tilbake føler jeg personen er uinteressert og lat så har jeg opplevd mindre av det så lurer på om han advarer dem [emoji23]
 
Hilser med fast håndtrykk og ser den jeg hilser på i øynene og smiler.
Legger gjerne med et "hyggelig å møte deg" etter vi har utvekslet navn.
Det verste jeg vet er slappe håndtrykk og overlegne blikk.
 
Et skikkelig håndtrykk må være fast. Slappe håndtrykk er nesten litt ekkelt. Det og klamme håndtrykk kan jeg godt spare meg for [emoji51]
 
Ja?

Jeg hilser med fast og foretrekker fast tilbake. Ikke sånn at det er så hardt at jeg prøver å ødelegge den andres hånd da [emoji14]

Men en jeg hilste på her om dagen hilste med den slappeste hånda... Og det syns jeg rett og slett var skikkelig merkelig følelse [emoji87]
Helt enig med deg!! Blir så sykt ukomfortabel av å hilse på folk med slappe håndtrykk[emoji85]
 
Hilser med fast håndtrykk. Å hilse på noen med slapt håndtrykk er helt forferdelig [emoji85][emoji13] Det rett og slett ekler meg [emoji37]
Helt enig!
Hilser med fast håndtrykk jeg også, bruker ikke akkurat så mye mere energi på det liksom ;)

Synes nesten det er litt uhøflig å bare slenge ut hånda i et slapt, giddaslaust håndtrykk.
Man hilser jo på et annet menneske, da er det jo fint om man i hvert fall later som at man liker vedkommende :p
 
Et skikkelig håndtrykk må være fast. Slappe håndtrykk er nesten litt ekkelt. Det og klamme håndtrykk kan jeg godt spare meg for [emoji51]
Klamme håndtrykk kan være lite å gjøre med. Slappe håndtrykk derimot er bare å begynne med. Vell i de fleste tilfeller. Om angst eller depresjon herjer så er det forståelig, men da merkes det jo på andre måter også.
Men skjønner avsky mot klamme hender. Er litt instinktivt tror jeg.
 
Jeg er slapp, hater å håndhilse. Har veldig bakteriefobi så vil helst ikke røre andres ekle hender. Da blir det gjerne slapt :)
 
Fast! Slappe håndhilsner er ekle og gir ganske dårlig førsteinntrykk hos meg [emoji51][emoji85]
 
Fast.
Hater å få slappe trykk tilbake.
Ei jeg hilste på for litt siden hadde verdens slappeste håndtrykk. Så vidt hun var borti handa mi.
 
Back
Topp