Hildes dagbok

Gratulerer
 
Gratulerer så mye Hilde[emoji173]️
Håper de passer godt på deg der borte[emoji4] Masse god bedring[emoji4]
 
Gratulerer så mye! Håper formen blir bedre og at du blir godt ivaretatt [emoji173]️
 
❤️❤️
 
Gleder meg til du er klar for å oppdatere mer:)
 
Barsel er travelt og kommanderende og forvirrende. Sitter koblet til IV mesteparten av tiden og det kommer folk inn hele tida inkludert på natta. Nå ble akkurat gutten min hentet "vi må gå NÅ! Du får ikke være med fordi du får påfyll" og får antageligvis kuttet tungebåndet uten meg der. Så nå sitter jeg her med den røde ledninga utenfor rekkevidde. Tror barselhormonene har kommet i dag også. Hjernen min klarer ikke huske noen ting i hele tatt, så har begynt å skrive opp enkle ting som "du kan få paracet klokka 16".
 
Uff, det hørtes tungt ut! :( Håper de kommer tilbake med han fort! ❤️
 
Så utrolig kjipt. [emoji17] Hadde håpet på en bedre barseltid for deg.

Håper du snart er ferdig med IV og at du får være med ham hele tiden. Sender deg en stor klem. [emoji173]
 
Det høres ikke noe hyggelig ut! Håper det blir bedre for deg snart. Stor klem ❤️
 
Nei huff, så trist å høre da, Hilde :( ❤️ Håper det snart går bedre med deg, og at ting får roet seg. Barseltiden kan vel være tung og følelsesladet uansett kan jeg se for meg, så det der hørtes ikke mye greit ut nei :(

Men du! GRATULERER SÅ MYE MED LILLE GULLET DITT :dummy: ❤️❤️:smug:
Godt jobba! Håper du snart får en litt vanligere hverdag, og at ting går bra med deg og familien din. Stor klem fra Nord ❤️❤️❤️
 
De første dagene med baby er vonde og forvirrende, (særlig for kontrollfreaker). Ikke bedre av at du sikkert har en kropp som ikke fungerer optimalt, siden du trenger påfyll. Vit at du er mer enn god nok for den lille prinsen uansett. Hormonene blir nok verre og verre tom dag 4-5. Helt ok å være bomull i hode og oppløst i tårer. Synes du det blir for ille, ber du om samtale med en fra psykoteamet. Stor klem til deg Hildemamma. [emoji170][emoji1303]
 
Det er ikke bare-bare å være nybakt mamma med litt ekstra medisinsk behov, og jeg vet at selv om man vet at barseltårene er vanlig, så kan man bli tatt på senga over hvor mye de og hormonene påvirker en. Håper du er i bedre form, og ta vare på deg selv! [emoji173]️
 
❤️❤️

Det er vondt å miste kontroll sånn.
 
Har hatt etterrier ved amming, og lurte på hvorfor det føltes så kjent. Så kom jeg på en episode med en blødning og samme følelse. Så nå tror jeg nok at jeg hadde en spontanabort i fjor uten å vite det. Og så lurer jeg på om jeg har hatt enda flere også.
 
Note to self: engangskateter, hemoroider og nesten stjernekikker. :p
 
Back
Topp