Hildes dagbok

Da ble det kanskje ikke baby før 12. august da, siden siste aktivitet var 23:11. Gådd, ikke utålmodige vi nei.
Viktigst Hilde, er selvfølgelig deg og dine, ikke oss gærne her!
 
Da ble det kanskje ikke baby før 12. august da, siden siste aktivitet var 23:11. Gådd, ikke utålmodige vi nei.
Viktigst Hilde, er selvfølgelig deg og dine, ikke oss gærne her!
Bør vel prioritere baby, søvn, baby, søvn, baby, søvn. Om hun har mistet litt blod er vel ikke jernverdiene hennes mye å skryte av heller.
 
Bør vel prioritere baby, søvn, baby, søvn, baby, søvn. Om hun har mistet litt blod er vel ikke jernverdiene hennes mye å skryte av heller.

Nettopp, andre ting er viktigere enn oss om vi er aldri så utålmodige og nysgjerrige! ;)
 
Nettopp, andre ting er viktigere enn oss om vi er aldri så utålmodige og nysgjerrige! ;)
Men det at vi alle vet det, gjør oss ikke det spor mindre utålmodige:hilarious:
 
Jeg sjekker sikkert 10 ganger i timen nå... [emoji56] Hiiiildeeeee... håper du har det fint [emoji1303]
 
Første jeg sjekker hver gang jeg har 5 minutter og er innom forumet nå.
 
Når man begynner å skrive inn "dag" i søkefeltet til browseren og har tenkt å lese litt på dagbladet, men første forslag i stedet er Hildes dagbok, så vet man at det er en litt annerledes dag.
 
Hei! Ikke helt i form jeg, og trenger å få det litt på avstand. Men søte gutten ble født ca kl 5 i morges, og han har det bare fint. :) 3830 g tror jeg det var. :) Veldig koselig at dere har tenkt og heiet på meg. :Heartred
 
Hei! Ikke helt i form jeg, og trenger å få det litt på avstand. Men søte gutten ble født ca kl 5 i morges, og han har det bare fint. :) 3830 g tror jeg det var. :) Veldig koselig at dere har tenkt og heiet på meg. :Heartred
Gratulerer! Raste ikke haste ❤️Been there! Deg deg deg tid e viktig nå! Me ses her inne når du får fortært alt! Lykke til ❤️
 
Gratulerer så mye, og håper formen din kommer seg fort:Heartred
 
Gratulerer så mye, Hilde!!! [emoji322][emoji1189][emoji170] Kjedelig å høre at du ikke er helt i form. Håper du blir tatt godt vare på, får mye avlastning, jern og blod eller hvasomhelst som kan få deg i bedre form. Tenker på deg og den lille. Det blir bedre... [emoji1303] Sender en klem! [emoji170]
 
Gratulerer så mye. [emoji173] Håper formen kommer seg fort. Ta tiden du trenger og kom tilbake når du er klar. [emoji173]
 
Gratulerer med gutten[emoji170][emoji322] og masse god bedring[emoji173]️[emoji173]️ Håper du snart kommer deg[emoji173]️
 
Åh, hurra!!

Det er ei stri tørn å sette barn til verden, så ta vare på deg selv først og fremst - og snusket, og bli bra igjen! :Heartblue

Vi er fortsatt her når du er hektet på igjen vettu!
 
Back
Topp