Herbalife

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Skal begynne å shake igjen. I hovedsak morgen og kveld. Flere som gjør det for å gå ned i vekt?
Trenger ikke komentarer for de som er negative da jeg faktisk ikke har noe behov for negativitet.
 
Jeg har brukt shake hver morgen i en måned nå :) Men det er ikke for å gå ned i vekt egentlig, rett og slett for å få i meg noe næringsrikt til frokost. Tidligere så spiste jeg ikke noe før klokka 13 ;p
 
Skal begynne å shake igjen. I hovedsak morgen og kveld. Flere som gjør det for å gå ned i vekt?
Trenger ikke komentarer for de som er negative da jeg faktisk ikke har noe behov for negativitet.
Brukte det en liten periode for noen år siden da jeg skulle litt ned. Erstattet lunsjen med shake, og det fungerte det, men jeg spiste sunt til alle andre måltider også og trente litt i tillegg ;) Nå slanker jeg meg uten shake, da jeg ikke synes de er spesielt gode og ønsker en varig livsstilsendring ;)
 
Jeg har brukt shake hver morgen i en måned nå :) Men det er ikke for å gå ned i vekt egentlig, rett og slett for å få i meg noe næringsrikt til frokost. Tidligere så spiste jeg ikke noe før klokka 13 ;p
Jeg også shaker på morgenen og innemellom kvelden. Å samme som deg for å få i meg mat om morgenen. Viktigste måltidet..
 
Bruker Herbalife, og liker de veldig godt, både på smak og fordi jeg liker ikke frokost og kveldsmat særlig :)
 
ImageUploadedByBV Forum1485141708.192306.jpg
Her er mitt resultat med sunne råvarer og at jeg har brukt Herbalife i noen av mine måltider ila dagen :) er 2 uker imellom start og siste bilde.

Jeg er selv coach for Herbalife og hjelper andre som vil ha resultater :)
 
Last edited:
Back
Topp