Her vil jeg!

Fitnessmamma

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Mistet desverre spiren vårs igår :/ var 6+5 !
Var på ultralyd idag og fikk se at ALT er ute! Så det betydde at vi kunne begynne prøve på ny så fort jeg hadde sluttet å blø!
 
Trist å høre :-( Føler med deg...

Men jeg håper at det er vår tur snart og at sept blir vår mnd :-D
 
Mistet desverre spiren vårs igår :/ var 6+5 !
Var på ultralyd idag og fikk se at ALT er ute! Så det betydde at vi kunne begynne prøve på ny så fort jeg hadde sluttet å blø!


Trist å høre... :( mistet selv i uke 7 i oktober- så håper vi er heldige denne Mnd.. Eggløsning var i går ;) så vi har gjort det vi kan..;) krysser fingrene for at du havner her :)

Hadde vært hyggelig med en treningsinteressert dame til(regner med det utifra nicket) ;)

Lykke til :)
 
Trist å høre... :( mistet selv i uke 7 i oktober- så håper vi er heldige denne Mnd.. Eggløsning var i går ;) så vi har gjort det vi kan..;) krysser fingrene for at du havner her :)

Hadde vært hyggelig med en treningsinteressert dame til(regner med det utifra nicket) ;)

Lykke til :)
Ååå! DA håper vi dere fikk blink ;)

Ja elsker å trene! Driver mye med styrketrening! Duda? :D

Vi håper på å komme inn hit! Håper kroppen min kommer seg raskt! :)
 
Ååå! DA håper vi dere fikk blink ;)

Ja elsker å trene! Driver mye med styrketrening! Duda? :D

Vi håper på å komme inn hit! Håper kroppen min kommer seg raskt! :)

Vi krysser fingrene for at kroppen kommer seg fort :) sies jo at man er veldig fruktbar etter SA... ;)

Driver mest med styrketrening og litt cardio..;)
 
Vi krysser fingrene for at kroppen kommer seg fort :) sies jo at man er veldig fruktbar etter SA... ;)

Driver mest med styrketrening og litt cardio..;)
Jeg blør faktisk nesten ingenting! Kommer kun blod i slimet!
Hun som sjekket meg igår sa at livmoren var helt tom, streken hun så etter var supertynn å fin! :D å eggstokkene var også fine! Så jeg fikk grønt lys til å prøve med en gang! Så vi håper den sitter på første forsøk :)
 
Så bra :) da krysser vi fingrene for at det er Mnd for at det skjer.... :)
 
Det var trist :( Håper det klaffer fort og at vi alle kommer hit :D
 
Back
Topp