Hentesett

Jeg driver og strikker denne. Er ferdig med jakken, driver med buksa nå. Jeg elsker å strikke! Så her blir det massevis av strikking! :happy::Heartred
 

Vedlegg

  • A5631238-C0E8-45A3-9C2E-A25448914E67.jpeg
    A5631238-C0E8-45A3-9C2E-A25448914E67.jpeg
    29,8 KB · Visninger: 17
Da mangler jeg lue, sokker og votter bare :)
 

Vedlegg

  • B6430B9B-67C8-4BFC-98FD-675A4415C3F2.jpeg
    B6430B9B-67C8-4BFC-98FD-675A4415C3F2.jpeg
    34,1 KB · Visninger: 12
Skulle ønske jeg hadde evnen og tålmodigheten til strikk
 
Det er så fint! Vurderer å strikke det selv også, må bare bli ferdig med litt andre prosjekter først.
Takk, men jeg gjorde en feil da som du kanskje så? :hilarious: Den siden hvor knappene er på, skal egentlig knappehullene være og omvendt. Meeen men, det plager meg ikke, så det går fint.

Strikken luen i sta også. Nå mangler jeg sokker og votter.

Haha, jeg har to andre prosjekter på gang, men måtte vente med de for å strikke hentesettet :yuck:Har hatt lyst til å strikke det i flere mnd og nå spm jeg er gravid, så klarte jeg ikke å vente.
 

Vedlegg

  • EC55A21C-0CD4-4040-8156-776C09953314.jpeg
    EC55A21C-0CD4-4040-8156-776C09953314.jpeg
    14,5 KB · Visninger: 6
Takk, men jeg gjorde en feil da som du kanskje så? :hilarious: Den siden hvor knappene er på, skal egentlig knappehullene være og omvendt. Meeen men, det plager meg ikke, så det går fint.

Strikken luen i sta også. Nå mangler jeg sokker og votter.

Haha, jeg har to andre prosjekter på gang, men måtte vente med de for å strikke hentesettet :yuck:Har hatt lyst til å strikke det i flere mnd og nå spm jeg er gravid, så klarte jeg ikke å vente.

Åh. Måtte scrolle opp å sjekkeHadde ikke brydd meg jeg heller, syntes de var fint sånn. Skal på ferie i begynnelsen av juni, så holder på med tre topper som jeg har lyst til at skal bli ferdige til da, så da får babystrikk vente.. Har endel fra storesøster, så spørs om jeg kan bruke det, eller om jeg må strikke mye nytt.
 
Åh. Måtte scrolle opp å sjekkeHadde ikke brydd meg jeg heller, syntes de var fint sånn. Skal på ferie i begynnelsen av juni, så holder på med tre topper som jeg har lyst til at skal bli ferdige til da, så da får babystrikk vente.. Har endel fra storesøster, så spørs om jeg kan bruke det, eller om jeg må strikke mye nytt.
Skjønner det. Har jo goood tid til p strikke til den i magen :) Jeg må strikke gave til babyshower som jeg skal på i juni, og etter drt skal jeg strikke mer babytøy og fullføre genseren til 2 åringen min. Jrg strikka ikke noe til vesla mi da hun var baby, så har egentlig ikke noe hjemmestrikk. Derfor ekstra stas å strikke smått nå! Har nylig lært meg å strikke etter oppskrifter :p
 
Back
Topp