Hente ut gratispakkene

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Når gjør dere det, dere som skal da? :)
Har så lyst, bare for å sette ting i stellebordet [emoji14] Også gøy å se gjennom saker og ting.
 
Henta ut alle jeg nå... Har juksa[emoji23] kiwi sin har jeg hatt lenge siden de skulle slutte og jeg rakk akkurat å melde meg inn[emoji12]
 
Smart [emoji6] Hvilke finnes?

Ja, er det nokon som kan laga ein oversikt over dei gratispakkane som finst?
Jeg har hentet ut på kiwi, rema og apotek1[emoji4] bleiebøtte fra barnas hus står jeg over. På babypakker.no finnes det en fin oversikt over alle gratis produkter[emoji4] send mail til Libero eller spør på kiwi butikk om de har flere bokser igjen. De gir ut til det er tomt [emoji4]
 
Jeg har hentet ut på kiwi, rema og apotek1[emoji4] bleiebøtte fra barnas hus står jeg over. På babypakker.no finnes det en fin oversikt over alle gratis produkter[emoji4] send mail til Libero eller spør på kiwi butikk om de har flere bokser igjen. De gir ut til det er tomt [emoji4]

Takk! :)
 
Jeg har hentet på apotek1 og rema. Syns det var bra med innhold i de, nå har vi iallfall smokker og flasker så det holder :)
 
Liten verdi, mye mas i ettertid på mange av disse gratispakkene. Bare så man er obs :)
 
Har hentet fra apotek, Libero og rema1000, har ikke opplevd noe mas ennå fra noen av dem
 
Hvor mye mas?? og hva slags mas, tlf, e-mail eller post?

Er 3 svangerskapet mitt nå, hentet ut noen pakker i første svangerskap. De 2 etter har jeg valgt å ikke gjøre det. :shy:
Telefon, e-post og post.. :wideyed: Begynte ikke før etter fødsel da :rolleyes:
Er nå 6 år siden mitt første svangerskap, husker bare at jeg ble lei.. :stop: Var vel ikke alle som maste eller maste like mye:bag:
Men kan sikkert få vite hvem som maser med et Google søk eller fem :)
 
Kiwi skal vist snart komme med sin egen. Jippi hehe.
Har ikke hentet ut fra apoteket og rema 1000 sin enda. Er jo ikke 3
Mnd helt enda
 
Back
Topp