Hemmeligvenn?

Suzie <3

Forelsket i forumet
Hei jenter, sist jeg gikk gravid laget vi til hemmeligevenner ( når vi var litt lengre på vei) der vi laget eller kjøpte gaver til hver andre og sendte med noen hint slik at vi kunne gjette hvem som hadde sendt gaven..

Hadde dette vært noe eller var jeg teit nå :) ??
 
Blir gjerne med jeg. Men kanskje litt senere. Vi hadde det ikke så lenge før termin med første. Så rundt jul tenker jeg da?

Vi ha også hatt hemmelig bursdsgsvenn til første bursdag :) veldig koselig :)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)
 
Det hørtes morsomt ut:D kunne det vært litt morsomt og hatt en bursdagstråd, så alle kunne fått en liten hilsen på bursdagen sin:) pssst har bursdag 19oktober;)
 
kansje rett etter nytt år då, slik at ting får roet seg litt etter jul ?
 
må ikke si sånt til meg:p jeg er så utålmodig :p kunne starta nå jeg:p
 
Jeg lurer fremdeles på hva det går ut på og hvordan det funker i praksis? :)


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
Jeg lurer fremdeles på hva det går ut på og hvordan det funker i praksis? :)


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
Du får utdelt en du skal kjøpe gave til, vedkommende vet ikke hvem du er. Blir fastsatt en sum. Må sendes innen en viss dato, og så må man legge ved noe hint slik at man kan gjette hvem man har fått gave av. Kan være gave til mor eller barnet, eller begge to :)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)
 
Du får utdelt en du skal kjøpe gave til, vedkommende vet ikke hvem du er. Blir fastsatt en sum. Må sendes innen en viss dato, og så må man legge ved noe hint slik at man kan gjette hvem man har fått gave av. Kan være gave til mor eller barnet, eller begge to :)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)
Ahaaa :)
Stilig! Jeg er med :) Men kanskje vi drøyer litt ja :)


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
Ble skikkelig skuffet over en gave, og fikk aldri noen den andre gangen på forrige forum..:/ så je blir ikke m på d denne gangen. Men kos dere:)
 
Back
Topp