Hemmelig venn

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Flere her som vet hva dette går ut på kanskje og har vært med på andre terminforum før? Har hørt fra noen at det hadde vært gøy med dette, og tenkte det kunne ha vært hyggelig etter flere triste nyheter her inne hos oss. Vet hvert fall jeg selv godt kunne ha trengt en liten oppmuntring i hverdagen for tiden.

"Hemmelig venn" går ut på at de som ønsker å være med får utdelt en person som de skal sende en gave til. Alle som vil være med skriver informasjon om kjønn på barnet, størrelse i klær, ønsker om leker eller annet osv. Alle får én gave fra en annen som er med uten å vite hvem den er fra. Det er vanlig å legge ved et lite hint, slik at man kan tenke seg frem til hvem den kan være fra. Også bestemmer vi selvsagt kjøpesum på gaven på forhånd slik at alle får tilsvarende verdi.

Jeg kan godt ta på meg administrering av dette, men fint om vi er to som har ansvar for å arrangere og dele ut hemmelig venn. En kan klare det alene også, men greit med to slik at ingen vet hvem sin hemmelige venn er.

Så hva tenker dere, kunne det ha vært en greie vi har kjørt i gang? :)

PÅMELDING!

Last edited:
Syns dette hørtes veldig koselig ut & er gjerne med på det. Tar helst ikkje på meg jobb med administrering da.

Det har jeg vært med på i andre forum før, det er en veldig koselig greie. Der ble det vel kalt hemmelig nissevenn, siden det var en liten julegave som ble sendt [emoji4]

Har ikke vært med på det, men har hørt om det.

Har vært med på det før ja xsmile3

Jeg er med [emoji3]

Sniker fra desember. Vi hadde hemmelig venn, og det var så utrolig koselig, og spennende :happy:

Jeg er gjerne med [emoji3]

Back
Topp