Hemmelig venn 2. runde - påmelding og info

GonnaBee

Elsker forumet
Mailykke <3
Hvis du vil være med og bytte gaver, gjør følgende:

-Man må ha minst 20 poster i forumet for å være med. På denne måten unngår vi de få som kan være ute etter å utnytte systemet.

-Send meg en personlig melding med navn og adresse

- Skriv én post i denne tråden om at du vil være med, sammen med en liten beskrivelse av deg selv og babyen som din hemmelige venn kan basere gaven på (på en måte en liten ønskeliste), der kan du si litt om hva dere liker, interesser, hobbyer og slikt. Hvis det er noe det ikke er noe vits i å gi, skriv gjerne det også (feks farger, allergier +++)

- NB: Denne tråden er ikke for diskusjon, vær så snill å ikke post flere ganger eller kommenter. Da blir det veldig vanskelig for meg å holde oversikt.

Jeg fordeler venner 1. juli. De som da har postet 1 post i denne tråden OG sendt meg sin adresse får tilsendt en adresse. Da må alle lese beskrivelsen av sin hemmelige venn, og basert på den kjøpe en gave til 200,-. Gaven skal sendes innen 14. dager.

Den 15. mai fikk vi vårt første barn, lille Viktor, som vi har ønsket oss og ventet på så lenge.

Vi har allerede fått en del kosedyr og biteringer, så det trenger vi ikke, men vi blir alltids glad for nyttige småting.

Viktor er veldig lang, så vi er allerede oppe i str. 68 pga det. Elsker den romantiske stil og glade farger, er ingen stor tilhenger av pirater.

Jeg driver en del med håndarbeid, spesielt strikking. I tillegg scrapper jeg, og gleder meg til å begynne med babyalbumene :)

Vi er ikke store tilhengere av blått, men er ellers glad i alle farger, spesielt grønt og brun-toner. I tillegg har jeg en ting for ugler og mistenker at det kommer til å bli noen av dem i barnerommet Har bestemt meg for barte-tema til barnevelsignelsen.:) Og så leter jeg etter søte, fargerike wallstickers

Last edited:
Den 17 april så kom vår etterlengtete Sebastian te verden :)

Jeg elsker å ta bilder, så blir gjerne en del trilleturer med kamera :)

Lillemann er blitt stor, bruker str 62 :) Men rangler er noe vi har manko på her da :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Last edited:
3 mai kom vår ikke helt planlagte, men høyt elskede Trym Arthur til verden :) han er allerede ganske bestemt og klar på hva han vil hehe :)

Jeg har såvidt begynt på babyalbum til han. Hobby og interesser er hest også blir det jo en del reising og motorsykler da sambo driver med sidecar racing :) (roadracing med sidevogn) her passer snart ikke str 56 lenger, vi er ikke helt i den sukkersøtt verdenen, men blir selvfølgelig glad for alt! Har aldri vært med på noe sånt før da, så dette blir spennende :)

Sent from my iPhone using BV Forum

19 mai kom lille Sofus til verden. Har ei jente på 2,5 år fra før som heter Selma. Er veldig glad i å trille turer og bevege meg ute i naturen, å det må jeg for hvis ikke hadde vi vært på kjøpesenteret for jeg elsker å shoppe!

Er veldig glad i blått i alle nyanser men ikke veldig fan av det altfor sukkersøte. Blir veldig glad for alt! :-)

10.mai kom lille Ulrik til verden. Etter en hjerteoperasjon av en uventet hjertefeil på Rikshospitalet kunne vi endelig starte barseltiden hjemme da han var 11 dager gammel.

Vi tenker framover, så str 62 er fint. Her liker vi alt, men han mangler solhatt. :-)

Jeg liker ugler jeg også. Og er glad i interiør. Driver å får inn farger i alt det hvite vi har. Jeg elsker kopper! :-D Og duker/løpere. Bytter ofte :-)

Vi blir glad for det som kommer uansett :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vår lille gutt ble født 2.mai, seks dager før termin. Siden vi har en jente (3,5 år) fra før blir vi veldig glad for skikkelig gutteklær fra str. 68 (har fått en del klær i nyfødt str.)

Mine interesser er trening (når jeg har tid:P). Og både jeg og storesøster er veldig glad i å pynte neglene våre i knæsje farger;)

Ellers blir vi glade for alt, det er tanken som teller:)

Last edited:
Vår lille gutt ble født 25 april tre uker før termin. Og er vår første.

Jeg er veldig glad i sterke farger. vi har ennå ikke innredet barnerommet. Syntes sånne vimpler i farger er fine og ting som det. Er glad i hjemmelaget ting. (Sikkert fordi jeg ikke er så flink til slik selv) Klær er også velkommen.

Kosekluter og biteringer har vi masse av.

Vi har ingen spesielle hobbyer. Men vi er mye sammen når vi kan. Samboeren spiller mye gitar.

Lille Frida Marie ble født 9 mai.
Hun bruker ikke smokk, og har fått en del kosedyr.
Ellers liker jeg klær i alle "jente farger", gjerne sterke, knæsje men likeså godt lyserosa:-) strl 62 er fint!
Jeg er ikke flink til håndarbeid, så det hadde vært ekstra koselig med noe hjemmelaget:-)
Hun har heller ikke solhatt, eller luer uten snor(syntes den snora er så iveien)
Storesøster på 2,5 år må helst ikke glemmes, og er opptatt av prinsesser:-)

Lille Frida ble ikke mai baby, da hun bestemte seg for å komme en uke før termin. 27/april kom hun til verden på Ullevål sykehus. Hun er vårt første barn og er allerede blitt sjefen i huset.

Jeg er veldig glad i lyse,duse farger. Delikate, rolige toner i creme,grå, lys rosa osv. Helt uten print og for mye dilldall.
Stilen vi har i hjemmet er en blanding av herksapelig/cottage og chabby chic.

Vi er en aktiv familie. Jeg liker å trene og holde meg i form.
Vi har to hunder som er en del av familien og som er høyt elsket. De har tatt veldig godt imot det nye familiemedlemmet.

Vi gleder oss til å bli med på hemmelig venn, og vi blir glad for alt :)

Lille kaja snek i mai køa og ble født 25 april:-) har ingen spesielle ønsker egentlig..kanskje noe med musikk(bamse- trekk opp-spille musikk-myk ting) glad i litt andre farger enn bare rosa (selv om d er fint d å) hu er første barnet vårt så vi bare nyter alt om dagen:-) og mamma'n forsøker å kose seg med favoritt hobbyen; håndarbeid/strikking innimellom babykos:-)

Agnes kom til verden på sin termindato 20 mai, og er ei skjønn liten diva. Hun er vårt 2 barn.
Vi har arvet mye rosa klær, så det trenger vi ikke. Men frøkna har lite leker, biteringer og slike ting.
Selv er jeg glad i å strikke, sy, trene og gå turer.
Glad i å sminke meg og unne meg ett langt bad og ta vare på huden med litt masker og slikt når jeg får tid! He he

Vår lille Isabella er vårt første barn, så dermed har vi kjøpt godt inn til henne ;) men leker og slikt har hun ikke noe særlig av. Hun har fått en god del bamser og Sofia biteringer da.
Med at hun er vår lille prinsesse, så går det mye i rosa her, men liker godt duse farger og bruntoner :)
Vi synes det er ekstra stas med nysselige og/eller hjemmelaget ting, men vi blir glad for alt :D

Glemte å si at jeg liker scrapbooketing :) holder på å lage et barnealbum til henne nå :)
Isabella ble født med langt hår, så klemmer eller hårbånd hadde også vært kjekt ;)

Vår lille frøken, ikke helt klar med navn enda, sneik også litt i køen og kom 23 april. Andre barn, har en gutt på 2,5 år fra før. Gitt vekk alt det blå, og fått en del rosa/rødt tilbake. Vi blir egentlig glade for alt vi, men kanskje noe å henge på vogna eller bilstol.

Selv er jeg godt voksen og bruker mesteparten av tiden på familien. Skal ta opp trening igjen om litt og ellers er jeg glad i å ta bilder og strikke.

Vil gjerne være med på ny runde hemmelig venn :-)

Vår lille gutt kom til verden 29.mai :-) Her trenger vi litt nye babyleker/bitering/bok eller sånn, eller så er vi veldig glad i søte, fine, stilfulle klær, feks newbiestil. Jeg er ikke glad i klær med store avtrykk og figurer og sånn :p
Mor er veldig glad i å strikke, selvom strikketøyet ikke har vært i bruk siden 28 mai nå! :O Hehe!
Tja. Ellers er det vel ikke så mye å si om oss tror jeg. Lykkelig familie på 4 :D

Ferdig påmeldt:
Spent-mamma
MissJohanne
These
Lilleanda
GonnaBee
Brødhuet
Iseliin
FrkMina
Sokk1
Anna1984
baby<3mai
englevakt

Må sende adresse:
Cakegirl

Har sendt deg adresse - har du ikke fått?

Back
Topp