Helt gåen i hodet....

Frkn

Forelsket i forumet
Hei!

Må bare få ut litt frustrasjon her... Min datter har lagt seg fint med oss klokken 23:30 og sovet til 09, med unntak av mating i halvsøster. Helt herlig.... Men jeg og samboeren fikk aldri tid på kveldene til hverandre.... Nå føler jeg vi har gjort det store med å prøve å innføre legge rutiner.... Nå tar vi på pysjen klokken 7, så litt i bæresele, så i seng og amme før hun sovner i vår seng klokken 20.Da sover hun som regel til 22,da går jeg og legger meg.

Problemet nå er at hun ikke lengre vil sove i sin seng, begge våkner en gang i timen og hun bæsjer i løpet av natten sånn at vi må skifte bleier. Har pågått i 2 uker nå, jeg er helt utslitt. Håper dette går seg til....

Vurderer å droppe hele greien og la henne legge seg med oss igjen... Men er jo godt med de timene alene da....
 
Nå bare få legge til At hun sover lite på dagen også. Og når hun gjør det må jeg liste meg rundt, hun våkner bare hun hører sokkene Går over gulvet nærmest.....
 
Høres slitsomt ut :( kan hun sove ute i vogn? Gutten vår sover dårlig inne på dagtid, jeg må ut å gå og han sover godt videre etter turen (2-3 timer).

Vi legger han i egen seng hver kveld også tas han inn i vår seng når jeg ammer. Ofte blir han bare liggende hos oss til morgenen, det kommer litt ann på overskuddet vårt. Er vi slitene lar vi han sove hos oss, er vi opplagte legger vi han i egen seng. Han sover lenger i vår seng enn i egen seng.

Er hun grinete på kvelden?
Vi hadde en grinete gutt som sov korte perioder hver kveld/natt. Begynte å legge han tidligere og det gjorde at vi hoppet over all grininga og han sover nå mye lenger av gangen. Vi legger 18-18:30.
 
Kan være utviklingstrinn [emoji846] Håper det løser seg. Er akkurat likt her for tiden, må gjerne bytte bæsj flere ganger om natta [emoji53]
 
Sniker litt.. sånn var min fra han var født til han var i alle fall 7 månder...
ingen gode tips heller.. det går over en gang :p
 
Høres slitsomt ut :( kan hun sove ute i vogn? Gutten vår sover dårlig inne på dagtid, jeg må ut å gå og han sover godt videre etter turen (2-3 timer).

Vi legger han i egen seng hver kveld også tas han inn i vår seng når jeg ammer. Ofte blir han bare liggende hos oss til morgenen, det kommer litt ann på overskuddet vårt. Er vi slitene lar vi han sove hos oss, er vi opplagte legger vi han i egen seng. Han sover lenger i vår seng enn i egen seng.

Er hun grinete på kvelden?
Vi hadde en grinete gutt som sov korte perioder hver kveld/natt. Begynte å legge han tidligere og det gjorde at vi hoppet over all grininga og han sover nå mye lenger av gangen. Vi legger 18-18:30.
Høres slitsomt ut :( kan hun sove ute i vogn? Gutten vår sover dårlig inne på dagtid, jeg må ut å gå og han sover godt videre etter turen (2-3 timer).

Vi legger han i egen seng hver kveld også tas han inn i vår seng når jeg ammer. Ofte blir han bare liggende hos oss til morgenen, det kommer litt ann på overskuddet vårt. Er vi slitene lar vi han sove hos oss, er vi opplagte legger vi han i egen seng. Han sover lenger i vår seng enn i egen seng.

Er hun grinete på kvelden?
Vi hadde en grinete gutt som sov korte perioder hver kveld/natt. Begynte å legge han tidligere og det gjorde at vi hoppet over all grininga og han sover nå mye lenger av gangen. Vi legger 18-18:30.

Hun sover greit i vogn, problemet er at jeg bor i lavblokk uten heis og vognen må da stå nede. Så må bære henne opp 4 etg. Hun våkner selvfølgelig av det. Så hun sover nesten aldri når jeg ikke er i bevegelse. Kiloene raser av meg, hehe....

Ja hun er ganske grinete på kvelden i og med at hun ikke sover. Sånne som i dag kom jeg hjem fra tur 14:00. Hun sov ikke før hun la seg klokken 19(sovnet til 20).
 
I dag har jeg gjort det litt koseligere oppi bedsidecriben hennes, med saueskinn og sengekant. Får se om hun ligger der natten igjennom.
 
Hun sover greit i vogn, problemet er at jeg bor i lavblokk uten heis og vognen må da stå nede. Så må bære henne opp 4 etg. Hun våkner selvfølgelig av det. Så hun sover nesten aldri når jeg ikke er i bevegelse. Kiloene raser av meg, hehe....

Ja hun er ganske grinete på kvelden i og med at hun ikke sover. Sånne som i dag kom jeg hjem fra tur 14:00. Hun sov ikke før hun la seg klokken 19(sovnet til 20).
Kan du bære med deg bagen opp? Det gjør jeg. Å da sover babyen i gangen en god stund til.. vi bor i 3 etg uten heis..
 
Back
Topp