Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alltid, vi fikk ikke hjemmebesøk før med nummer 3...Ja. De gjør altid med den første. Ble spurt med nr 2 men pga lette fødsler så kunne jeg heller komme ned ( bor 5 min gange fra helsestasjonen). Syntes det var helt greit. Er jo for at mor ikke skal trenge å gå ut. Hu snakket være om ernæring, vitaminer, farer første gangs foreldre ikke altid tenker på osv. Fikk en del info brosjyrer også. Var som en vanlig samtale med hs bare hjemme.
Hadde med første, hun kastet jeg ut... og nå med fjerde, det var hyggelig og fint
Med første så spurte de om jeg ønsket hs hjem, da sa jeg at jeg gjerne kom til helsestasjonen har litt angst for sånt, så ville nok hengt meg opp i ting som hs helt sikkert ikke tenker på. Vet ikke om man fortsatt kan velge, håper det når jeg nå i august får nr 2
Ikke forventet, de var på jobb. Nå sist var mannen hjemme og det var rett over jul, så da fikk hun tilbud om kaffi og kakerServerte dere dem noe? Er det vanlig?
Så stressa da. Det har aldri mine vært. De har vært opptatt av å gi meg rett informasjon. Masse brosjyrer. Snakke, veie babyen og sånn.Det var forsåvidt helt greit. Men syns helsesøsteren var mer opptatt av klokken enn noe annet. Hun sa liksom hele veien no har vi 40 min igjen, no er det 15 min igjen, osv.