Helligdagsfreden!

I

Ingenbruker

Guest
Har du holdt reglene om fred og ro på helligdagen i dag? Eller har du klippet gress eller lignende?
 
Har vært stille i dag vi, ja :)
 
Til og med ikke ryddet [emoji23] haha Neida [emoji12] ingen større bråkete aktiviteter her [emoji108]
 
Har ikke gjort noe, men det er mer tilfeldig. Plager meg mye mer om noen klipper plen, snekrer eller spiller høy musikk på kveldene eller tidlig om morgenen, uansett hvilken dag det måtte være.
 
Har ikke gjort noe, men det er mer tilfeldig. Plager meg mye mer om noen klipper plen, snekrer eller spiller høy musikk på kveldene eller tidlig om morgenen, uansett hvilken dag det måtte være.
Enig der. [emoji14]
 
Helt rolig her. Foruten om lekende barn ute i hagen :)
 
Vi løftet ikke en finger for å gjøre ting i går [emoji23] Det var vel mer tilfeldig i grunn.
 
I gata her klippet alle plenen virket det som, så vi heiv oss på[emoji23] litt mindre glad for at han oppi veien her bestemte seg for å kløyve ved kl 21.00 på kvelden[emoji51]
 
Klipper ikke gresset på helligdager eller søndager. Mest fordi det er min hviledag også.. ;)
Men naboene rundt her bråker med ett eller annet uansett hvilken dag det er. Bryr meg ikke så mye når det til normal tid, værre de gangene de starter kl 7 på søndager, da blir jeg faktisk sur
 
Tror egentlig ikke folk bryr seg stort [emoji4] jeg hadde ihvertfall ikke ringt politiet pga en høytrykkspyler[emoji23] men ser jo på vg at mange gjør det.

Politiet kom ikke, så heldigvis ringte ikke naboene [emoji12]
Synes det blir mer og mer mas om denne loven jeg, hva med å snakke med naboene sine..
Jeg har aldri fred og stillhet på mine fridager jeg, det graves, snekres osv ingen tar hensyn [emoji38]jeg har fri når alle andre er på jobb. Og jobber som regel på alle disse helgedagene som alle skal ha fred på [emoji57]
 
Back
Topp