Helgeaktiviteter

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Når dere som familie skal gjøre noe sammen i helger, hva pleier dere å gjøre? Og hvor gamle er barna deres?
 
Besøker ulike lekeplasser ute
Spiller fotball
Leos
Besøk hos venner/ kjente
Cafe
Går tur i marka og har med mat og drikke

Veldig glad i å være utendørs så prøver på å være det mest mulig selv om vi ikke har noe konkrete aktiviteter. Bare det å se/ta på trær, peke på biler osv er stas her.

Han er 13 mnd.
 
Går på tur i skogen
Besøker familie

Brettspill eller filmkveld når minsten er i seng.

Jeg er glad i hobbyaktiviteter, så når minsten sover dagluren så er det ofte noe sånt for meg og jentene. ( perle, tegne,male, klippe og lime osv)
 
Besøker ulike lekeplasser ute
Spiller fotball
Leos
Besøk hos venner/ kjente
Cafe
Går tur i marka og har med mat og drikke

Veldig glad i å være utendørs så prøver på å være det mest mulig selv om vi ikke har noe konkrete aktiviteter. Bare det å se/ta på trær, peke på biler osv er stas her.

Han er 13 mnd.
Her er vi også glad turer! Og helt enig med deg, da er det nok å kunne utforske det man ser og får tak I ute :) Har dessverre blitt mye mindre tur det siste året. Håper det kommer snø til vinteren så vi kan gå på ski :D
 
Jeg er alene med 2-åringen, men før jeg flyttet ut var dert sjelden faren ble med på ting.
Jeg dro, og drar fortsatt, i badeland, lekeland, vitensenteret, tur i marka, tar toget bare for å ta toget, slapper av og koser og hjemme. Besøker familie og venner. Drar til stranden om sommeren.
 
Sykler
Er på flyplassen(har småfly)
Leker
Går tur
Badeland
Bowling
Harrytur
Dataspill
 
Har ei tulle på 2,5 år.
Vi pleier å la henne styre tempoet i helgene, da det er hennes mulighet å ta seg inn på. Men hun vil som regel ut i skogen, leke i hagen (huske, sandkasse, trampoline), besøke besteforeldre eller venner hun har som ikke går i samme barnehage. Andre ganger vil hun bare være hjemme hvor vi kan tegne sammen med henne, male etc. :)
 
De er snart 10 år og 15 mnd, vi går som regel ut på tur, lekeplassen/parken, leker sammen, biblioteket eller handler. På kvelden gjør jeg og eldste noe hun ønsker som spill, film eller nå skal vi danse. Men hu er og en del med venner eller farmoren.
 
Vi går mye på tur sammen, spiller brettspill eller mariocart, besøker venner og familie sammen
 
Her er de mye med venner, ellers reiser vi gjerne på besøk, drar på hytta, lekeland, ute på tur, brettspill og fast hver lørdag er at vi ser på skal vi danse :) (minste sover da) de er 10,5, 8 og 1 år :)
 
Back
Topp