Hekle uro til baby

B

Elsker forumet
Har noen av dere heklet uro til baby? Det på Pinterest, og det er så mange fine og vanskelig å velge.

Det trenger jo faktisk ikke være mer avansert enn å hekle kuler i ulike farger og størrelser og henge opp.

Noen som har laget noe slikt?
 
Jeg har kjøpt en ring til å ha øverst, men klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil ha hengende :rolleyes: luftballonger, fly, skyer, dyr eller annet, er jo sååå mye fint å velge mellom :Heartred:Heartred:Heartred
 
  • Liker
Reactions: B
Jeg har akkurat laget disse. Venter på at stativet med spilledåse kommer i posten.
fc1910100ab100a426f1bbcd04267eee.jpg
 
  • Liker
Reactions: B
Jeg har akkurat laget disse. Venter på at stativet med spilledåse kommer i posten.
fc1910100ab100a426f1bbcd04267eee.jpg
 
Jeg har kjøpt en ring til å ha øverst, men klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil ha hengende :rolleyes: luftballonger, fly, skyer, dyr eller annet, er jo sååå mye fint å velge mellom :Heartred:Heartred:Heartred
Hehe,det er der jeg også er. Det er vanskelig å velge,og usikker hvor flink jeg er å hekle! ;-) Selv kuler i ulike farger og størrelser kan være veldig fint,og enkelt! Har god tid å bestemme meg, men klør litt etter å komme i gang.
 
Åh,så stilig og tøft!! Vurderer noe slikt,med ulike små dyr. Hva slags garn brukte du, har du mye erfaring med hekling og synes du det var vanskelig å lage det?
Takk☺️ ble veldig fornøyd. Jeg har bare brukt vanlig bommulsgarn med heklenål 3. Stort sett brukt bare garn jeg hadde, men måtte kjøpe svart da, for det hadde jeg ikke. Har en del erfaring. Disse er veldig lette å lage bare man har forstått grunnprinsippet av hekling. Jeg syns montering er vanskeligere, fordi det kan være vanskelig å få pent.
 
Skulle ønske jeg var rå på å hekle, men fikser det bare ikke. Får det da til på en måte, men det blir for knotete og smått for hendene mine til tider og da får jeg kramper i fingrene...
 
Skulle ønske jeg var rå på å hekle, men fikser det bare ikke. Får det da til på en måte, men det blir for knotete og smått for hendene mine til tider og da får jeg kramper i fingrene...

Ja de små detaljene er kronglete og noen ganger må de gjøres om igjen, men det går til slutt[emoji5]
 
Back
Topp