Heipadei's dagbokforsøk

Heipadei

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2015
Idag har jeg nådd milepæl nr 1, 12 fullgåtte uker. Blir graviditeten føles mer virkelig etterhvert nå, så skal prøve å notere litt i dagboka her :)
 
Hurra for 12 uker!


Fra mobil.
 
Idag har jeg og to venninder vært på topptur, herlig! Begge har barn, januarbarn og februarbarn av året. Så store er våre barn neste år :D

Konkluderte med at det var upraktisk å trille vogn, hun hadde det mye lettere hun som bar i bæremeis enn hun som trillet. Braaaaaatt !! Vi måtte hjelpetil å puffe på vei opp noen av bakkene alle 3, og på vei ned måtte vi og holdeigjenn vogna allesammen :p

Godt med tur, få fart på blodpumpa. 2 mnd sommerferie har gjort med lat :D
 
Tilbringte kvelden hos ei god venninne. Fikk servert kyllingfajitas, og rips til dessert. Mmmm, spiste meg trillrund! :D
Godt med kvalitetstid og god jenteprat:cool:
 
Dagens store spekulasjon. Hvordan fortelle hvordende besteforeldre. Baaah :p Gleder meg til å fortelle det til de fleste, men ikke min mor å far. Enda de er verdens snilleste og sikkert blir glade. Er det feigt å sende de en sms ?:eek:
 
Dagens store spekulasjon. Hvordan fortelle hvordende besteforeldre. Baaah :p Gleder meg til å fortelle det til de fleste, men ikke min mor å far. Enda de er verdens snilleste og sikkert blir glade. Er det feigt å sende de en sms ?:eek:
Om du syntes sms er greiest, så gjør du det:) De blir nok veldig glade, så du får nok en telefon rett etter at de har lest meldingen din :)


Fra mobil.
 
Om du syntes sms er greiest, så gjør du det:) De blir nok veldig glade, så du får nok en telefon rett etter at de har lest meldingen din :)


Fra mobil.

Hohoo, jeg må le. Dette er virkelig helt nytt for meg, det føles rart å si "gravid". Var på besøk hos de nå, men vi snakket så veldig godt og mye om alt anner, at det passet seg ikke å skyte inn. Nå drar mamma på tur til uka, og jeg skal på kontroll fredag. Så da får jeg skjerpe meg og fortelle det etter det. Hvem vet, kanskje jeg er en av de heldige som får høre hjertelyd på den kontrollen. Blir mer virkelig da

Kjenner jeg bærer preg av å være "lillejenta" enda :p
 
Hoho, da har jeg strigrått sammen med samboer'n av en episode Bones :oops: Lo og gråt samtidlig, begge to :D:p
 
Pjuh. Det er ikke det at jeg har slitt ut meg i ferien akkurat. Men idag hadde mannen sin første dag etter ferien, og du verden jeg har kost meg og vært lat! Sto opp 9, åt frokost og så litt tv. Når klokka hadde passert 10, gikk jeg tilbake til soverommet, og her ligger jeg enda ! Veldig godt å være lat uten at noen forteller deg det :D

Ligger å funderer på hva jeg skal ordne til middag når han kommer hjem.. Finner vel på noe, heldigvis er butikken 2 min unna :)
 
Idag ble vennegjengen bedd hjem på lunch. Gode rundstykker med masse godt pålegg. Hjemmelaget jordbærsyltetøy, egg, morrpølse, grov leverpostei, agurk og paprika, ja, you name it. Endte med å dele hvert rundstykke i 2, sånn at jeg fikk prøvd allt påleggene. I tillegg fikk vi kakao å krem, mmm :-D Ble ikke middag idag for å si det sånn !
 
Oj. Falt litt av her :)

Ingenting er forandret, dagene går. :)

13+2 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
13+4

Besøkte jordmor idag. Utrolig trivelig dame! Snakket og snakket, uten å være formanende :) Kom veldig hodt overens, så tror fremtidige kontroller blir der :) Fikk høre hjertelyd for første gang! Herlig å få bekreftet liv der inne :-D Så idag har vi sluppet nyheten til våre foreldre, og noen av nærmeste venner :) Koslig! Blir mer virkelig! Nå kan jeg faktisk sitte å se på babyutstyr på nett :-D Oul 22. Sept, så er en stund til det enda :) Går vel fort :))


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sliter forresten med neseblod. Ikke så ille at det renner ut, men er konstant blodig i ett av nesehullene. Smaker pyton i munnen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Svarene på blodprøven har kommet. Jeg er faktisk rhesus negativ :-o Visste jeg ikke før gitt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp