Lulu89
Linda + Heidi = ?
Linda og jeg møttes på Universitetet i Agder i 2011, men før vi begge to hadde kommet ordentlig ut av skapet. Vi ble allikevel et par raskt ute på nyåret, da vi begge to tydeligvis hadde et nyttårsforsett om å slutte å late som at vi syns at guttekroppen var spesielt interessant. Jeg var 20 og hun var 23, og det tok ikke lang tid før Linda sa til meg at det ikke var noe poeng at vi var kjærester hvis ikke jeg ville få barn med henne i nær fremtid. Det kom som et lite sjokk på meg der og da, men vi har hele tiden hatt en dialog om at det ville komme et barn, og nå er vi altså i startfasen av prosessen. Det var aldri noe tvil om at det var hun som skulle gå gravid først, da jeg egentlig aldri har sett for meg selv som gravid, mens dette er et ønske som Linda alltid har hatt.
Linda er til utredning, og har vært igjennom de aller fleste prøvene som må taes. Ting tar allikevel lang tid, da vi bor og jobber i Kristiansand, men går til leger i Tønsberg fordi planen vår er å flytte dit sommeren 2015. Det er store sjanser for at hun har PCOS, men dette er noe vi får svar på senere i oktober 2014. Eggløsningstester er allikevel tilsynelatende positive, så vi er usikre på hva dette egentlig betyr for sjansene hennes til å bli gravid. Vi krysser derfor fingrer og tær for at alt nå kan gå i boks og at vi kan gjøre oss klare for vår første inseminasjon ved StorkKlinik.
Linda er til utredning, og har vært igjennom de aller fleste prøvene som må taes. Ting tar allikevel lang tid, da vi bor og jobber i Kristiansand, men går til leger i Tønsberg fordi planen vår er å flytte dit sommeren 2015. Det er store sjanser for at hun har PCOS, men dette er noe vi får svar på senere i oktober 2014. Eggløsningstester er allikevel tilsynelatende positive, så vi er usikre på hva dette egentlig betyr for sjansene hennes til å bli gravid. Vi krysser derfor fingrer og tær for at alt nå kan gå i boks og at vi kan gjøre oss klare for vår første inseminasjon ved StorkKlinik.