Heia :D

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Heia jeinterrrr :D :D :D

Tenkt eg sku titt innom litt førr å førtæl litt om ke vi ha gjort i det siste og hvordan det står til her, også må eg jo les litt om dåkker også ;)

tenk at småttisan vårres snart bi 3 år!! hvor vart tia av!!

Eg ha no kjørt Fie tell sin første dag i stor avd i barnehagen! Stor jeinta mi <3
Eg hold på å prøv å få ho tell å slutt med bleia, går no sann passe bra....men ho vill ikje sei ifra sjørl når ho ska på do...så eg må ha ho på do titt og ofte....tissa i boksa når vi va innom statoil i går...men det går seg vel tell etter hvert.
Men ho bruk fortsatt bleia på natta.

Ellers så e ho utrule sta, og verkele i gang med trass alderen! uansett ke eg spørr etter så sei ho "nei, vill ikke" men e vell sånn det ska va.... :p

ellers så ska eg begynn på 3 og siste året på skola :D kjenn eg gled meg tell å få begynn å arbei :) og tell kjæresten kjæm fløttan når han ha fått seg jobb.

Ellers så trur eg ikje det e mysje nytt her. Det ha vøre ein ræva sommer! lite vits med sommar kleia....
Vi ha no vært et par daga i sverige med Fie :D det va stor stas :D også va eg å Kim på kjæreste ferie når Fie for tell pappaen sin. vi tok ein road trip tell oslo, også kjørt vi sverige heim :)
 
Heia jeinterrrr :D :D :D

Tenkt eg sku titt innom litt førr å førtæl litt om ke vi ha gjort i det siste og hvordan det står til her, også må eg jo les litt om dåkker også ;)

tenk at småttisan vårres snart bi 3 år!! hvor vart tia av!!

Eg ha no kjørt Fie tell sin første dag i stor avd i barnehagen! Stor jeinta mi <3
Eg hold på å prøv å få ho tell å slutt med bleia, går no sann passe bra....men ho vill ikje sei ifra sjørl når ho ska på do...så eg må ha ho på do titt og ofte....tissa i boksa når vi va innom statoil i går...men det går seg vel tell etter hvert.
Men ho bruk fortsatt bleia på natta.

Ellers så e ho utrule sta, og verkele i gang med trass alderen! uansett ke eg spørr etter så sei ho "nei, vill ikke" men e vell sånn det ska va.... :p

ellers så ska eg begynn på 3 og siste året på skola :D kjenn eg gled meg tell å få begynn å arbei :) og tell kjæresten kjæm fløttan når han ha fått seg jobb.

Ellers så trur eg ikje det e mysje nytt her. Det ha vøre ein ræva sommer! lite vits med sommar kleia....
Vi ha no vært et par daga i sverige med Fie :D det va stor stas :D også va eg å Kim på kjæreste ferie når Fie for tell pappaen sin. vi tok ein road trip tell oslo, også kjørt vi sverige heim :)
Koselig med oppdatering :D
Dogåingen kommer seg etterhvert!
Her har det beste vært å bare droppe bleien, og følge ofte på do, så har det kommet seg etter en stund.
Men han må fortsatt minnes på det, og får ofte en liten dråpe i trusa før han skjønner at han faktisk MÅ på do :p

Koselig med kjæreste tur, da, og at han kommer flyttende snart. Bor dere langt unna hverandre?
 
Koselig med oppdatering :D
Dogåingen kommer seg etterhvert!
Her har det beste vært å bare droppe bleien, og følge ofte på do, så har det kommet seg etter en stund.
Men han må fortsatt minnes på det, og får ofte en liten dråpe i trusa før han skjønner at han faktisk MÅ på do :p

Koselig med kjæreste tur, da, og at han kommer flyttende snart. Bor dere langt unna hverandre?

Ja, eg har ikje bleia på Fie heller på dagtid, har ho på do etter kvart måltid, og før vi ska ut av huset, og før leggetid :)
Så får tro at det bi bra etter kvart :)

Han bor i Bodø, og eg på Finneidfjord, sånn ca 20 mil fra hverandre :/ men han hold på å søk etter jobb, så får håp han får det snart :)
 
Hei hei!

Så koselig å høre fra dere, følger dere jo litt på fjesboka da. :)

Herlig ferie dere har hatt! :D

Så flink Fie er som holder på å slutte med bleie. :) Det kommer seg nok etter hvert med å sifra. Tok noen uker her fra vi slutta med bleier til hun begynte å sifra. ;)
 
Så koselig at du stikker innom :) og bra alt står bra til :D får jo med meg snappene dine, og fint er det :)

Trassalderen har blomstret her å :p Liana er veldig bestemt og hissig fra før, men enda verre nå og bruker gråten så fort hun ikke får det som hun vil. Krever de dummeste ting haha.. men ellers blid, tullete og skravler i ett med en høy stemme :p :)

Hvordan går det på stor avdeling da? :)
Hun har begynt i ny bhg sammen med Leoh og de andre barna fra den gamle (den ble lagt ned etter at kommunen tok over). Hun er litt skeptisk akkurat i det vi skal si hadet, men får bli med Leoh og den ansatte fra den andre bhgen, inn på avdelingen Leoh går på :) dem lar barna få velge litt sånn for å føle at de blir sett og at dem skal bli trygge. Og godt er det :D men ellers går det bra på stor avdeling :D

Når det kommer til bleieslutt så har hun vært bleiefri i noen uker nå. Er veldig flink og vi sender hun bare på do før vi skal ut, ellers så sier hun ifra selv nå :) stort sett tørr om nettene, men har på bleie enda siden det har hent at hun har tisset litt om natta.. :)
 
Back
Topp