hei

kosepus61

Andre møte med forumet
jeg mistet min sønn isak 4.1.4 bare 14 dager gammel jeg . han ble født den 21.12.03 på fredrikstad med alvorlig hjertefeil og han ble sendt til riksen i hui og hast men vi kom ikke etter før mange timer etterpå på grunn av at jeg var for syk til å reise samtidlig med han.
 
det er nå snart 3 års dagen til gullet mitt men jeg må si det er ennå tid som jeg har det veldig vondt men jeg vet jeg må igjennom dagene som kommer . er litt bedre nå enn det var før og det har vel seg slikt at han jeg er sammen med nå har to jenter og hun ene er på lik aldre som isak min sønn så jeg må bare takle det . men jeg er overrasket over at det går så bra det gjør her.
 
visst dere vil lese mer så kan dere gå på www.tgrindalen.com/isak.
 
Hei!
Ønsker deg velkommen hit!
Det er utrolig hvor godt det er å få skrevet ut fustrasjon og ikke minst få tilbakemeldinger..
Ønsker deg alt godt med dine jenter!
Utrolig trist å miste, føler med deg!
mange trøste klemmer og mange oppmuntrende klemmer
så er jeg gardert!
klem fra meg
 
 
Vil Bare gi deg en trøsteklem
 
ORIGINAL: grokka

Hei!
Ønsker deg velkommen hit!
Det er utrolig hvor godt det er å få skrevet ut fustrasjon og ikke minst få tilbakemeldinger..
Ønsker deg alt godt med dine jenter!
Utrolig trist å miste, føler med deg!
mange trøste klemmer og mange oppmuntrende klemmer
så er jeg gardert!
klem fra meg

'
 
det er riktig som bea78 skriver det er hennes to herlige jenter og min samboer sine . jeg bare låner de når de er hos meg og sin  pappa jeg og det er jeg glad for at jeg har muligheten til . for bea78 er jo to herlige jenter de to. hils de så mye fra meg er i oslo jeg så vi ses på fredagen .klem
 
takk for det .
 
Back
Topp