hei!

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
Er da igjen nåken her inne?:)
korleis går da med dikka som er igjen?:)
 
Går bra her. Det er en enorm utvikling på lille gutt hver dag. Blir så fasinert av å se på han leke, og imitere det han har sett mamma og pappa gjøre.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Er da igjen nåken her inne?:)
korleis går da med dikka som er igjen?:)
Hei. Er ikke mange her tror jeg...
Er mest på september,siden det var da jeg hadde termin. Men,hun ble født 3.okt :)
Masse som skjer i utviklingen her også :)
Når er barnet ditt født? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Er innom en gang i blant:)) her har vesla begynt å legge seg ned selv i badekaret på både ryggen og magen.. Hun synes det er veldig stas å ta bomba om og om igjen i badekaret:eek: god underholdning for mor:p
 
yngste guten min er fødd 12 oktober :)
Her og er da full rulle om dagen.. Masse som skjer! Litt bekymra sia det einaste han seie er "hei", og absolutt ingenting anna:p men skjønna so å sei alt, og peika på det han vil ha, so kjemme vell teslutt:)
 
Er her i ny og ne jeg også, men lenge siden sist nå!
Her er alt på topp. Har en gutt som så å si er på farta heeele tiden.
Lærer nye ord hele tiden og kan ca. 10-15 ord kanskje. Han vokser veldig mye i lengden og legger ikke fullt så mye på seg, sist hadde han bare gått opp 200 gram, så er veldig spent på om han har lagt på seg mer denne gang. Noen andre som har hatt "stopp" i vekta?
 
Er her i ny og ne jeg også, men lenge siden sist nå!
Her er alt på topp. Har en gutt som så å si er på farta heeele tiden.
Lærer nye ord hele tiden og kan ca. 10-15 ord kanskje. Han vokser veldig mye i lengden og legger ikke fullt så mye på seg, sist hadde han bare gått opp 200 gram, så er veldig spent på om han har lagt på seg mer denne gang. Noen andre som har hatt "stopp" i vekta?
Min har lagt på seg 600 gram på de siste 3 mnd

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Da var han begynt å gå opp mer igjen og veier nå 10,2 kg:)
 
Er veldig sjelden her inne jeg også, og ser jo at det er like lite aktivitet her nå som da jeg ble borte :p
Med oss går det veldig fint. Har ei litta bolle som elsker mat, prat og pøbling :p
Hun er min lille øyensten :)
 
Jenta mi har blitt så selvstendig den siste mnd, kler av og på seg. Tar av bleien selv og kaster den i søpla:p for noen uker siden hadde vi stått opp, og ordnes oss for å dra til barnehagen...så kommer veslemor stolt ut i stua, der sto hun med skoene på og jakka i hånda. Stolt mamma:-D artig at hun allerede klarer å få på seg vintersko, synes jo selv det er litt strev
 
Oi, det er jammen ikke verst det!
Sko er strev ja!
Min lille har begynt å kle av seg selv så smått og bleia klarer han å ta av, skoa finner han fram til meg når vi skal gå, men har ikke visst interesse for å ta på selv.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jøss. Så flinke unger dere har da. Jenta mi er ikke helt der enda merker jeg. Hun er veldig opptatt av sko, men tar dem ikke på seg selv. Selv om hun prøver seg da. Og hun kler ikke av og på selv, men hjelper jo til da.
 
Back
Topp