Hei

voljeti

Forumet er livet
Greit..
Dette er veldig rart da, men jeg leter gjennom bøker og altslags, men finner ikke "riktig" svar, eller rettere sagt, jeg lurer fortsatt.
 
Fredag 26 tok jeg spontanabort. Det var vondt og fælt, men i for seg gikk det greit. Vi ble gravide ved et "uhell", men hadde selvfølgelig veldig lyst på barnet. Så det var trist at det skjedde.
 
Tingen er, hvor lenger går det før du kan bli gravid igjen? Er det farlig hvis jeg har blitt gravid igjen nå? Større sjangs for abort igjen?
Jeg orker ikke en omgang til med det der nå.
 
takk så meget [:-]
 
hadde en spontanabort..
heh, har aldri tenkt over om det heter hadde eller tok.
 
Huff, så synd du mista. Det er en forferdelig opplevelse...
 
 
Når jeg mista fikk jeg beskjed fra legen at jeg bare skulle prøve igjen da jeg var klar for det. Og vet om fler som har blitt gravide igjen før de har fått igjen mensen og de har fått friske og gode unger, så bare man er klar er det bare å sette igang igjen.
 
ORIGINAL: rutla

når nmammen min mysta så blei hu gravis uten å fa mensen i mellom.. å eg e nå frisk å rask eg:)

men eg vett ikkje ka så e lurast eg slite me det sjøl.. hadde spontan abort den 31.01... så dakke vil prøva å bli gravide igjen? det ska me.. :)

 
Ja jøss vi vil prøve igjen. Har nettopp fått menstruasjonen jeg. Trodde først det ikke gikk ann å bli gravid igjen før jeg hadde hatt den, men det fant jeg ut at gikk, så jeg har vel igrunnen flaks. Føler jeg må vente litt, det var en ganske stor påkjenning fysisk. Jeg tåler smerte utrolig dårlig, hehe.
 
Uff, så trist at du mista...
 
Mista selv i november, og fikk mensen rett før jul, men, lurer på om jeg kan være gravid igjen nå, for hakke fått mensen siden. Men, synes det hele er litt skummelt, redd det skal samme skal skje igjen...
 
Men, ønsker deg masse lykke til...
 
Klem...
 
Back
Topp