Hei! Siden jeg har vært ute av facebook-gruppa et års tid, hvordan går det?

*Labambie

Forumet er livet
Får ta det her. Hvordan er det med alle de kommende 2-åringene? Min lille begynte ikke å gå før hun var 20 mnd, men på 1 mnd har hun lært seg å løpe, hoppe og klatre. Så det går unna.
Hun er verdens morsomste og søteste lille blidfis, alltid blid. Og da mener jeg alltid. Godt det er sånn.
 
Her går det veldig bra. Elizabeth begynte å gå på nyttårsaften.og begynte i barnehagen den andre januar
Ho skal bli storesøster i januar
 
Går supert her også :)
Tiden flyr. Lærer nå Norsk,Svensk og arabisk. Lærer noe nytt hver dag. Startet å gå da hun var 11 mnd.

Så gøy med blide barn da :)
Her er min lille oktoberjente :)

Gratulerer med baby på vei. Vet du kjønnet? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1407871688590.jpg
    1407871688590.jpg
    66,2 KB · Visninger: 18
Min Leon begynte i bhg for tre uker siden, og har lært mange nye ord og masse annet på kort tid.
Han gikk når han var 11 mnd gammel :)
Her læres det Norsk og Engelsk. Han kan mange ord på norsk og noen på engelsk.
Stor koser oss med vår snart 2 åring


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jonas er i full fart hele dagen. Han går ikke i barnehage så han og lillebroren koser seg hjemme. Og om et par måneder blir han storebror igjen :)
 
Går bare supert!! Vår lille superjente startet i bhg i fjor høst :) hun teller til 10, kan navnet på alle i bhg, hopper, springer, leker med dokker, synger sanger selv og prater med oss i en skikkelig samtale i lange setninger :) i april neste år blir hun storesøster, noe hun gleder seg til da det kommer baby i hus <3
 
Lille mann er helt utrolig. Det kommer flere og flere setninger for hver dag. Han har blitt en racer på å sykkel. Han er så hjelpsom, noe som kommer godt med når man er gravid ;-)
Klatring er litt vanskelig for han siden han er så lav. Tror han er ca 80 cm nå, og klatre stativene har da litt for langt i mellom trinna. Men han klatrer oppå alt her hjemme.
 
Back
Topp