Hei, og velkommen til mai 2014 (kontakt gruppeansvarlig her)

M

Moderator Marthe

Guest
Jeg er moderator Marthe og ansvarlig for mai 2014.

Først vil jeg ønske dere alle velkommen! Som ansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer til alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.
Ved tekniske utfordringer, tickere, og sletting av brukere kan dere kontakte Forumansvarlig Janet eller legge inn et innlegg her: Teknisk support.

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet og spamming, ikke er lov.
Forumreglene finner dere her!

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette. Vil også minne om at det er ulovlig å verve til facebook. (Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens/Familieverdens forum!

Send meg gjerne en PM hvis jeg kan hjelpe med noe :)

Vennlig hilsen
Moderator Marthe
 
Hvordan forandrer jeg brukernavnet mitt?


Hei :)

Det står forklart her.

Jeg måtte inn og sjekke her selv nå, for forstod det ikke helt selv.
Jeg dobbeltklikket på navnet mitt, gikk ned til "kontaktdetaljer" på venstre siden, da kom det skjermbildet Janet viser til opp :)

Gi beskjed om du ikke får det til :)
 
Hmm, hvordan får jeg sendt en privat melding til noe her inne :confused004 Har nok kikka meg helt blind her nå...
 
Hei :)

hvordan kan jeg få lagt inn signaturen min slik at de står ved siden av hverandre og ikke under hverandre?

på forhånd tusen takk for svar :)
 
Hei :)

hvordan kan jeg få lagt inn signaturen min slik at de står ved siden av hverandre og ikke under hverandre?

på forhånd tusen takk for svar :)


Da må du legge de inn ved siden av hverandre når du lager signaturen din.
For nå ligger vel dine under hverandre?
 
Da må du legge de inn ved siden av hverandre når du lager signaturen din.
For nå ligger vel dine under hverandre?


nei, de gjør ikke det ser du.:) jeg la inn nummer to rett etter den øverste.. hmm.
 
nei, de gjør ikke det ser du.:) jeg la inn nummer to rett etter den øverste.. hmm.

fant utav det. måtte endre i selve linken etter at den er lagt inn. måtte endre "bredden" fra 400 til 350 på begge :)
 
fant utav det. måtte endre i selve linken etter at den er lagt inn. måtte endre "bredden" fra 400 til 350 på begge :)


Flott du fant ut av det :)

Har aldri lagt inn to tickets sånn selv, så var ikke helt sikker :)
 
Kan du klistre tråden "Tvillinger! For de som venter to eller fler :)" hadde vært supert å slippe og lete etter den :) sikkert greit nå som vi er en del som venter tvillinger også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan du klistre tråden "Tvillinger! For de som venter to eller fler :)" hadde vært supert å slippe og lete etter den :) sikkert greit nå som vi er en del som venter tvillinger også :)


Sent from my iPhone using BV Forum


Det er ordnet :)
Jeg la den også inn under "våre viktigste tråder".
For dere har veldig mange topptråder, så kan la tråden stå på topp en liten stund, og så vurdere hva vi skal fjerne fra toppen.
 
Jeg er moderator Marthe og ansvarlig for mai 2014.

Først vil jeg ønske dere alle velkommen! Som ansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer til alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.
Ved tekniske utfordringer, tickere, og sletting av brukere kan dere kontakte Forumansvarlig Janet eller legge inn et innlegg her: Teknisk support.

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet og spamming, ikke er lov.
Forumreglene finner dere her!

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette. Vil også minne om at det er ulovlig å verve til facebook. (Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens/Familieverdens forum!

Send meg gjerne en PM hvis jeg kan hjelpe med noe :)

Vennlig hilsen
Moderator Marthe



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei, Marthe! Kan du slette termintråden som er klistret? Det er planlagt en ny og jeg blir ikke så aktiv på forumet fremover. Hilsen meg :)


Sent from my iPhone using BV Forum


Den er fjernet fra toppen nå :)
 
Kan vi flytte dato-trådene til det skjulte forumet? Termin, ul og slikt

Sent from my HTC One X using Tapatalk
 
Back
Topp