Hei, og velkommen til juli 2014 (kontakt gruppeansvarlig her)

Det er brukeren Chinchilla, hun er ok - du kan godkjenne henne. Ved lignende tilfeller gi en lyd til moderator så sjekker hun for deg :) (Husk å føre henne opp i tilgangstråden.)


Moderator Marthe: Hun har selv valgt at ikke alle skal kunne se profilen sin, det er ikke noe galt.

Hun har jo bare 19 innlegg i juli?
 
Nei, men alle vises ikke på profilen hennes pga. opprydding her for at forumet skulle laste fortere :)

Når skjedde denne oppryddingen? Påvirker dette alle brukerne? Det blir jo veldig vanskelig for meg å vite om de søm søker tilgang bare har det som vises av statistikken, eller om de har flere...? Og da må jo jeg forholde meg til de tallene jeg ser?

Eller så må dere nesten fire på kravene...
 
Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får endret brukernavnet mitt? Her står det jo bare et nr! Men på siden min står det noe annet...


Snart mamma til 3❤️
 
Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får endret brukernavnet mitt? Her står det jo bare et nr! Men på siden min står det noe annet...


Snart mamma til 3❤️

Det kan være noe i innstillingene dine? Spør i teknisktråden under Informasjon og tilbakemelding på forsiden? :)
 
Når skjedde denne oppryddingen? Påvirker dette alle brukerne? Det blir jo veldig vanskelig for meg å vite om de søm søker tilgang bare har det som vises av statistikken, eller om de har flere...? Og da må jo jeg forholde meg til de tallene jeg ser?

Eller så må dere nesten fire på kravene...

Hei igjen, forhåpentligvis vil ikke dette ramme flere og det skal ikke skje igjen. :)
 
Jeg har 61 innlegg og vært medlem siden 2012 ;) Men jeg er fortsatt ikke godkjent for det skjulte gruppen?
 
Alle mine innlegg står at dem er skrevet i juli, men i juli var jeg ikke på forumet i det hele tatt siden jeg ikke var gravid. Men det har vel med oppryddingen å gjøre kanske?
 
Alle mine innlegg står at dem er skrevet i juli, men i juli var jeg ikke på forumet i det hele tatt siden jeg ikke var gravid. Men det har vel med oppryddingen å gjøre kanske?

Det er _forumet_ Juli 2014 de er skrevet i... ;)
 
Jeg har 61 innlegg og vært medlem siden 2012 ;) Men jeg er fortsatt ikke godkjent for det skjulte gruppen?

Jeg måtte få det undersøkt av forumansvarlig først, da jeg ikke har noen mulighet til å se dette, selv om man har flere enn det statistikken sier. :)
 
Men burde ikke jeg som tilgangsansvarlug ha litt utvidet tilgang der? Uansett: Skal sende til Marthe når jeg får slike. :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Det kan vi dessverre ikke gi dere, du må sende videre til moderator når utfordringen oppstår.
 
Hvor er den tråden med " våre viktigste tråder"? Ser de andre månedene har det. :)
 
Kan noen hjelpe meg å få tilgang til skjult forum? Har ikke pc, og får det ikke til fra Ipaden :-/ oppfyller alle kriteriene nå! Håper det er noen som kan hjelpe :)
 
Back
Topp