hei jenter:)

L&W`s mamma♡

Andre møte med forumet
Jeg slutta på cerazette i slutten på august..å syklusen datt rett i gamle sporet etter å ikke hatt mens på 6år..hver mnd til samme dato (17)har jeg fått mens..frem til denne mnd!skulle hatt det den 17 men fortsatt ingen spor etter den,vi bruker kondom men var uheldig i mnd skiftet å var "dumme" nok til å ha oss i fylla etter å ha vært ute..han fikk ikke utløsning men vi holdt på alikevel...å vet det kan skje..vi har store barn sammen å har bodd sammen i 11år men vi er ikke helt klar ennå..å ja jeg vet var heeeelt på tryne å i det hele tatt gjøre noooe som helst!!meeen etter denne hendelsen så gikk det 1 uke å soppinfeksjonen meldte seg å ville ikke bort...dette har jeg ALDRIG mm jeg er gravid eller i sv.skap..jeg kjenner alltid eggløsning å synes den var litt sen denne gang i forhold til normalen....kan dette ha noe å si?gjerne derfor TR er sein eller kan jeg faktisk være gravid??
Håper noen kan gi meg noen svar i denne julestria!
Hilsen ei litt bekymra 2barns mamma
 
Det beste er vel å bare få tatt en graviditetstest ;)
 
Hvis du har hatt EL senere enn normal så vil TR bli forsinket tilsvarende. Perioden mellom mens og EL kan variere, men perioden mellom EL og TR er mer eller mindre konstant. Om du er gravid eller ikke er det bare en test som kan gi deg et endelig svar :)
 
Back
Topp