Hei - er du ny her? Er du bare innom å leser?

har vert her 2 mnd nå tror jeg. Er gravid med nr 2.
29 år. eldstemann blir 5 på nyåret
 
Vært tilbake ca 1mnd og venter nr2 i mars :) storesøster blir 3 i jula og jeg er 24 :)
 
Hei:) har vært her i ca 1 mnd. Prøver å bli gravid, mistet for 14 dager siden var da 8+5.

Nå er vi igang med prøvingen igjen.
Har ikke barn fra før
 
Hei!
Vært her siden slutten av juli, og synes dette er et kjekt sted for å få/finne litt informasjon om ditten og datten man ikke helt har peiling på selv ;) Har prøvd siden april og prøver på vårt første barn :)
 
Jeg har vært medlem strax to måneder. Er gravid med termin i mai :) Det blir min fjerde og mannen sin første <3 Mine tre er alle skolebarn allerede, til og med ei på ungdomsskolen. Så dette blir som å starte på nytt :p
 
Hei du!
Hei du som bare er innom å leser!
Hei du som er ny her!

Vil du dele noen ord?
Hvem er du?
Er du prøver eller gravid?

Vi vil bli kjent med deg, så skriv gjerne noen ord!

Hilsen fra alle oss på Babyverden! :)

Hei! Jeg har ikke vært her på mange år. Har tvillinger fra før og nå er jeg og min kjære i første pp. Det er så fantastisk, vi flyr på en sky! :) ❤️
 
Jeg er endelig gravid med første :D Har vært utredet for habituell abort og gjennomgått første IVF
Hei!
Vært her siden slutten av juli, og synes dette er et kjekt sted for å få/finne litt informasjon om ditten og datten man ikke helt har peiling på selv ;) Har prøvd siden april og prøver på vårt første barn :)
Jeg har vært medlem strax to måneder. Er gravid med termin i mai :) Det blir min fjerde og mannen sin første <3 Mine tre er alle skolebarn allerede, til og med ei på ungdomsskolen. Så dette blir som å starte på nytt :p
Hei! Jeg har ikke vært her på mange år. Har tvillinger fra før og nå er jeg og min kjære i første pp. Det er så fantastisk, vi flyr på en sky! :) ❤️
Velkommen alle sammen :-D

Ja dette er et kjekt sted å være :-D
 
Vært her et par måneder nå! Vi prøver på vår første ❤️ Sluttet på p-pille i august.
 
Hei!
Ble medlem for en ukes tid ca.
Er 24 år gammel, samboer er 33. Han har en sønn på 12 fra tidligere forhold. Vi ble sammen 31.januar i år, 2 uker etter vi møttes første gang. Bodd sammen siden ca en måned inn i forholdet.

Nå prøver vi på vårt første felles barn, etter at vi trodde jeg var gravid pga ekstrem kvalme i over to uker. Tok til sammen 3 hjemmetester spredd med noen dagers mellomrom, i tillegg til å levere urinprøve til fastlege og ta blodprøver. Vi ble begge veldig skuffet og lei oss når det viste seg at jeg ikke er gravid, kanskje mest jeg. Så da sa sambo at hvis jeg ville så kunne vi prøve. Sluttet på p-pillene på tirsdag, og i dag kom tr (uheldigvis). Nå gleder vi oss bare til sambo kommer hjem fra reisejobb så prøvingen kan starte og vi kan forhåpentligvis snart annonsere at vi venter smått :smiley-angelic002:Heartred
 
Back
Topp