Hei alle sammen

2_solstråler

Forelsket i forumet
Junilykke2018
3565a7ac875a80a7fa2cd768bf581e1a.jpg


Beveger meg forsiktig inn her, men har ikke ikm før i morgen. Tenker at ukesindikatoren her må være litt feil, da jeg har ganske god kontroll på syklusen min. I tillegg testet jeg ikke på morgenurin, men så lenge hcg nivået måler 2-3 allerede så tar jeg det som et godt tegn[emoji16]
 
Gratulerer og velkommen :) det er etgoft tegn!:) jeg har heller ikke ikm før i morgen :) min digitale viste 1-2 uker torsdag før helgen, så håper HCG har steget mer nå! Vurderer å kjøpe en digital til uka :-D
 
Gratulerer og velkommen :) det er etgoft tegn!:) jeg har heller ikke ikm før i morgen :) min digitale viste 1-2 uker torsdag før helgen, så håper HCG har steget mer nå! Vurderer å kjøpe en digital til uka :-D

Takk! Ja, jeg har en ekstra som jeg kanskje bruker ut i uka hvis ingen blødning dukker opp. Kjenner jeg er litt redd for sånn kjemisk som alle snakker om[emoji51]
 
Gratulerer så mye, kanske du har to små spirer i din mage? [emoji2]

Takk! Haha, tviler egentlig på det siden det er så lite sannsynlig, men vet jo aldri[emoji6] tenker at det er positivt at hcg har steget såpass mye uansett. Tar det som eg godt tegn, så får vi krysse fingrene for at det holder hele veien.
 
Back
Topp