Hcg

Bkno2262672

Flørter med forumet
Jeg ba om å få ta hcg hos legen min. Var ikke inne på time hos han, men han ordnet slik at jeg fikk tatt dette.

Det på labben ante ikke hvordan dette skulle gjøres å ringte legen min som sa, ta en blod prøve nå å en om en uke igjen'

Var ikke dette forferdelig lang tid mellom hver prøve etter som jeg ønsker å vite om det går fremover eller har stoppet opp ?
Pga en del vonde stikk i magen.

Eller vil jeg forsatt få ett godt svar utfra disse prøvene ?
 
En uke i mellom er utrolig unødvendig lenge. To dager er "vanlig", tre dersom ting er stengt imellom(helg etc)

Du vil jo kunne se en stigning uansett, men det er vanskeligere å si nøyaktig hvor fort hcg stiger.
 
Er vel normalt å måle HCG via blodprøver med 2 dagers mellomrom trodde jeg :)
 
Jeg måtte ta med en ukes mellomrom. Sist i dag. De skal vel bare se at den stiger... vet ikke hvor mye peiling de har her jeg bor. Men trodde det var snakk om et par dager.. ikke 6 dager.
 
Fikk dog se på ul sist tirsdag at det var et bankende hjerte der så tenker alt er bra[emoji171]
 
Fikk dog se på ul sist tirsdag at det var et bankende hjerte der så tenker alt er bra[emoji171]

Ja, de vil nok sikkert bare se det stig.
Men var helt tydelig her at verken legen eller sykepleiern som sku ta prøven egentli ante hva det var å hvorfor det skulle taes

Så koselig med ett bankende hjerte ❤ ja, da er nok alt bra ☺
 
Back
Topp