Hcg og kjønn?

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Forskning viser jo at det er en sammenheng mellom høy hcg og kjønn? Spennende å høre om det stemmer her :) Høy hcg skal visstnok indikere jente. Noen her som hadde høy hcg og har fått sett jente ved ul? Eller noen med høy hcg som har fått påvist gutt? :)
 
Jeg hadde 700 tror jeg ved blodprøve 14 dager etter innsett. Det blir gutt:)
 
Den forskningen vil jeg gjerne se. :)
 
Hadde så høye hcg verdier hver gang at de trodde det var tvillinger :p med nr 1 og 2 ble jeg henvist til tidlig ul pga mistanke om det, så når jeg hadde nesten dobbelt så høye hcg verdier 3 gangen også så visste jeg det var en jente til :)

Har 3 jenter.

Med 2 av dem var jeg innlagt over lengre tid med hypermesis, og husker legen sa da at det nok var jenter for da produserte man mer hcg og var ofte dårligere :p
 
96bad5a07060aff0c9dc1cfaf0a051dc.png
 
Vet ikke hva som regnes som høyt, men jeg hadde hcg på 269 14 dager etter befruktning (12 dager etter innsett). Ventet da jente.
Husker forøvrig sykepleier sa at den var "høy og fin".
 
Hadde veldig høy hcg både denne gangen og sist, jente sist, gutt nå
 
Forskning viser jo at det er en sammenheng mellom høy hcg og kjønn? Spennende å høre om det stemmer her :) Høy hcg skal visstnok indikere jente. Noen her som hadde høy hcg og har fått sett jente ved ul? Eller noen med høy hcg som har fått påvist gutt? :)
Blir spennende å se her hvis alt går bra :) Ca 17 dpo:1800, 19 dpo:3300.
 
Har aldri målt HCG og er nå gravid med 6.
Så dette er helt nytt for meg.
Husker kvalmen varte mye lenger med gutt enn med jente. Brakk meg/spudde i 9 mnd
 
Back
Topp