Hcg ma...

Mammaaaaa

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Hvordan har deres hcg verdier/stigninger vært ved MA?

Jeg skal inn i morgen og dobbel sjekke at det er en ma, før jeg får en kur (Dem var ikke sikker for 1uke siden om det var ma eller tidligere på vei) Min hcg ligger lavt, liten stigning, men økende så må være noe igjen der ennå! Hadde håpet det kom ut selv, så jeg slapp den kuren..
 
Min hcg var perfekt.
Hadde UL ved 6+3/4 og så ikke noe foster eller hjerteaktivitet. Fikk beskjed om at det kunne gjemme seg. Leste på nett at de ikke vil sette BO-diagnose før 8 uker fordi fosteret kan gjemme seg/er for lite. Hadde ukentlig UL frem til 10 uker før vi måtte avbryte pga manglende/stoppet utvikling (MA).
Tok hcg-målinger frem til 8+2 og hele veien var verdiene perfekte. Både ift hverandre og ift normal-kurve.

Lykke til!
 
Hvordan gikk det med deg? :Heartred

Jeg har hatt flere hcg målinger, små stigninger bare! Siste ul i morgen for sikkerhetsskyld, men vet jeg skulle ha vært såpass langt på vei nå at hjerte skulle ha banket på ul forrige uke.. Dem har utsatt 2 ganger nå for og være heeelt sikker!
 
Jeg har hatt flere hcg målinger, små stigninger bare! Siste ul i morgen for sikkerhetsskyld, men vet jeg skulle ha vært såpass langt på vei nå at hjerte skulle ha banket på ul forrige uke.. Dem har utsatt 2 ganger nå for og være heeelt sikker!
Skjønner... Uff, så kjedelig :( Tenker på deg og sender deg en god klem! Var i akkurat samme situasjon for tre uker siden, og føler veldig med deg. Du er ikke alene :Heartred
 
Hvordan har det gått med deg idag?
 
Håper det går bra med deg i dag, sender deg en klem. :Heartred
 
Oi...sa de noe im at det kan skje i løpet av de to første pillene?Det gjorde det her, og jeg sa jeg ville at resten skulle fullbyrdes på sykehuset.
Håper alt er bra med deg :)

Jeg fikk beskjed om og ta alle samtidig. Jeg har satt alle for ca 2 timer ca, begynt og komme litt blod nå og små sammentrekninger! Håper det går greit videre nå, uten for sterke smerter og at jeg får alt ut.
 
Var på ul i dag, var ikke noe hjerte aktivitet så da er det ma.. Fått med tabletter, men gruer meg så til å starte dette i morgen!:(
Så leit.
Håper det går greit med deg etter forholdene.
 
Min hcg var perfekt.
Hadde UL ved 6+3/4 og så ikke noe foster eller hjerteaktivitet. Fikk beskjed om at det kunne gjemme seg. Leste på nett at de ikke vil sette BO-diagnose før 8 uker fordi fosteret kan gjemme seg/er for lite. Hadde ukentlig UL frem til 10 uker før vi måtte avbryte pga manglende/stoppet utvikling (MA).
Tok hcg-målinger frem til 8+2 og hele veien var verdiene perfekte. Både ift hverandre og ift normal-kurve.

Lykke til!

Kva var verdiane dine og kor lang tid tok det til du hadde 0 hcg igjen ?

Jeg hadde 60000 8+1. Venter på at jeg kan begynne igjen.
 
Kva var verdiane dine og kor lang tid tok det til du hadde 0 hcg igjen ?

Jeg hadde 60000 8+1. Venter på at jeg kan begynne igjen.
Siste verdien vi målte var 8+2. Den var på 62000.
Neste måling var ved kontroll ca 7 uker etter Cytotec. Den var på 13 (rester). Hadde ikke effekt av ny Cytotec-kur, men en snau uke etterpå fikk jeg mensen og deretter var kroppen i rute igjen. En kjemisk på andre syklus etterpå.
 
Back
Topp