Haukeland universitetssjukehus

Jeg fødte for 10 uker siden, og ble veldig dårlig etterpå grunnet stort blodtap. Min kjære fikk være med oss alle 3 nettene vi var der, men betalte ingenting når vi dro og er ikke kommet noe regning i posten :p

Jeg fødte for 8 uker siden og måtte være i 3 dager pga liten baby nektet de meg å dra hjem før, han fikk være der i 2 netter og tror vi betalte 270kr per natt + mat, så fikk jo regning på over 800kr..
 
Jeg fødte for 8 uker siden og måtte være i 3 dager pga liten baby nektet de meg å dra hjem før, han fikk være der i 2 netter og tror vi betalte 270kr per natt + mat, så fikk jo regning på over 800kr..
Ja, for det var ikke du som var syk på noen måte, og du hadde klart å ta deg av barnet selv da uten far tilstede hele tiden.
 
Hm, kanskje de bare glemte oss da - om ikke regningen kommer plutselig veldig sent da.. :p

Skal sies, jeg var så dårlig at jeg ikke enset baby, han tok alt av henne. Og vi bor 3 timer unna Haukeland, så kanskje derfor han fikk være der. :)
Ja, jeg måtte ligge på intensiven. Så han tok seg av babyen hele tiden nede på barsel mens jeg var der oppe..
 
Jeg har forstått det slik at på de fleste fødeplassene må man opp av badekaret når pressriene kommer. At mange jordmødre ikke er komfortable med det. Så håper det går an der, evt på Voss. Takk:)
 
Jeg har forstått det slik at på de fleste fødeplassene må man opp av badekaret når pressriene kommer. At mange jordmødre ikke er komfortable med det. Så håper det går an der, evt på Voss. Takk:)
Vanskelig å planlegge fødsel egentlig. Jeg rakk ikke å bade. Det ble for jævlig til å klare å bevege meg :-(
 
Ja såklart, jeg glemte det:p

Skrev ovenfor at jeg da. evt drar på Voss. Jeg tror egentlig jeg går for Voss, blir så skremt av alle tilbakemeldingene her.
 
Ja såklart, jeg glemte det:p

Skrev ovenfor at jeg da. evt drar på Voss. Jeg tror egentlig jeg går for Voss, blir så skremt av alle tilbakemeldingene her.
Hehe.
En venninne skulle operere blindtarmen på voss. De tok ut egglederen hennes i stedet. Oops til Voss :-/
Det kom på 1. siden i vg da
 
Min datter ble født i asia.
Der reiste jeg hjem 6 timer etter fødsel.

Nå venter jeg nr 2 i juli 2016 og han vil bli født på kk. 99.9%sikkert med pks.
Leser at partner blir kastet ut etter 5 minutter.

Er det riktig og at selv på rommet etterpå får ikke mannen være?
 
Min datter ble født i asia.
Der reiste jeg hjem 6 timer etter fødsel.

Nå venter jeg nr 2 i juli 2016 og han vil bli født på kk. 99.9%sikkert med pks.
Leser at partner blir kastet ut etter 5 minutter.

Er det riktig og at selv på rommet etterpå får ikke mannen være?
Det stemmer nok ikke;) Deg og partner får bli på føderommet i min. 2 timer. Er det noe ekstra med deg eller babyen, så blir dere der lenger. Etterpå blir du trillet opp på barsel og her får som oftest ikke partner bli med hvis dette er før/etter besøkstiden(17-20). Har opplevd at far har blitt med opp alle gangene.

Anbefaler å spørre den/de du er på rom med om det er ok at partner er der. Veldig ofte går det fint. Ellers kan dere sitte i oppholdsstuene eller ute i resepsjonsområdet.
 
Det stemmer nok ikke;) Deg og partner får bli på føderommet i min. 2 timer. Er det noe ekstra med deg eller babyen, så blir dere der lenger. Etterpå blir du trillet opp på barsel og her får som oftest ikke partner bli med hvis dette er før/etter besøkstiden(17-20). Har opplevd at far har blitt med opp alle gangene.

Anbefaler å spørre den/de du er på rom med om det er ok at partner er der. Veldig ofte går det fint. Ellers kan dere sitte i oppholdsstuene eller ute i resepsjonsområdet.
Antar at det blir pks, blir bekreftet 31 mai 16
 
Back
Topp