Haugesund fertilitetsklinikk

Leverihåpet

Gift med forumet
Assistert-jentene
Noen her som er på venteliste for å komme inn på fonna fertilitet`s klinikk?
Hvor lang tid tok det til dere kom til samtale på tross det står i brevet eks 5-6 mnd.?

Hvor mange av dere har lykkes og hvor mange forsøk?


Vi venter på forsamtale som det stod i brevet så var ventetiden ca 5-6 mnd. Vi er kjempe spente og har ingen erfaring fra Haugesund sykehus :)

Takk for svar :)
 
Hei!
Tror du vil få flere svar om du skriver ute på "assistert befruktning", her hvor du har skrevet nå på "gravid med assistert befruktning" er for de som har lykkes, og det er ikke så mye aktivitetet her som på "assistert befruktning". :)

Men for å svare deg; jeg hører til fertilitets klinikken i Haugesund. Ble henvist i mai 2016 og var da forespeilet forsamtale i februar 2017.. så litt lenger ventetid da. Men de ringte til oss i august 2016 og vi fikk komme inn da :) Så de ringer om de har kapasitet før :)

Lykke til :)
 
Jeg var veldig heldig, og slapp unna all venting. Hadde ett forsøk privat hos Hausken først, og fikk videre henvisning fra gyn der til Haugdsund. Behøvde da ikke forsamtalen, da jeg allerede hadde hatt ett forsøk, selv om dette var i det private.

Jeg har fått inntrykk av at ventetiden i Haugesund har gått noe ned det siste året, Så krysser fingrene for at du kommer inn tidligere.

Vi lykkes på første forsøk, har nå ei lita 6 dager jente på fanget [emoji173]
 
Tusen takk for tips og svar og legger ut samme spørsmål ved assistert befruktning :)
 
Noen her som er på venteliste for å komme inn på fonna fertilitet`s klinikk?
Hvor lang tid tok det til dere kom til samtale på tross det står i brevet eks 5-6 mnd.?

Hvor mange av dere har lykkes og hvor mange forsøk?


Vi venter på forsamtale som det stod i brevet så var ventetiden ca 5-6 mnd. Vi er kjempe spente og har ingen erfaring fra Haugesund sykehus :)

Takk for svar :)
 
Hei:)Det sto det i brevet vårs og men vi kom inn etter 2 måneder.hvis noen avlyser osv så får du komme inn raskere:)så ting gikk veldig rask syns jeg:)
 
Hei:)Det sto det i brevet vårs og men vi kom inn etter 2 måneder.hvis noen avlyser osv så får du komme inn raskere:)så ting gikk veldig rask syns jeg:)
Vi fikk ny time :) Så skal allerede 4/6 så det er ca. en mnd til. Gleder oss veldig nå. Måtte denne mnd gå fort.

Når har dere fått tid eller har dere vært?
 
Back
Topp