Haugesund fertilitetsklinikk *OPPDATERING*

Leverihåpet

Gift med forumet
Assistert-jentene
Noen her som er på venteliste for å komme inn på fonna fertilitet`s klinikk?
Hvor lang tid tok det til dere kom til samtale på tross det står i brevet eks 5-6 mnd.?

Hvor mange av dere har lykkes og hvor mange forsøk?


Vi venter på forsamtale som det stod i brevet så var ventetiden ca 5-6 mnd. Vi er kjempe spente og har ingen erfaring fra Haugesund sykehus :)

Takk for svar :)


*OPPDATERING*

Fikk telefon i går fra fertilitetspilikliniken ved Haugesund sjukehus og kunne formidle at vi skulle komme til forsamtale 04.06. Nå gleder vi oss kjempe masse. Skal bare nyte og slappe av disse kommende mnd`ene og lade opp max :D
 
Last edited:
Vi sendte henvsining til haugesund ifjor februar. Skulle på forsamtale i mai, men fikk komme inn tidligere i april. Så veldig fornøyd med ventetiden :) men er 1 år siden så kanskje det er litt andre ventetider nå.
 
Ble henvist i juni 2017, var på samtale november 2017 :) startet opp med første behandling januar 2018, ble avbrutt. Så nå skal jeg snart i gang igjen. Kjempe kjekke folk som jobber der :)
 
Ble henvist Mai 2017, var på samtale September 17. Første forsøk var i gang Oktober 17 endte med negativ. Hadde mitt 2. forsøk nå i Januar og er gravid, fikk også en bonus på frys denne gang :)

Superhyggelige ansatte, får ikke snakket godt nok om de!!

Du kan gi beskjed om at du ønsker å bli prioritert dersom noen avbestiller time, hvis dere har mulighet for å møte opp på kort varsel :)
 
Ble henvist i juni 2017, var på samtale november 2017 :) startet opp med første behandling januar 2018, ble avbrutt. Så nå skal jeg snart i gang igjen. Kjempe kjekke folk som jobber der :)

Så spennede å høre Fru M. Gleder meg til å høre mere om veien videre og hvordan det går med neste forsøk hvor jeg håper du deler :) (?) Ikke noe kjekt å ikke lykkes og krysser alt for det går i orden ved neste forsøk:smiley-angelic001
Håper vi slipper å vente så fryktelig lenge, men får smøre oss litt med tålmodighet litt til før vi ringer å høre :)

Klem
 
Ble henvist Mai 2017, var på samtale September 17. Første forsøk var i gang Oktober 17 endte med negativ. Hadde mitt 2. forsøk nå i Januar og er gravid, fikk også en bonus på frys denne gang :)

Superhyggelige ansatte, får ikke snakket godt nok om de!!

Du kan gi beskjed om at du ønsker å bli prioritert dersom noen avbestiller time, hvis dere har mulighet for å møte opp på kort varsel :)

Takk for respons unicorn 59 :) Har vært prøver lenge og håper at vi snart lykkes :) Negativ forsøk er ikke noe kjekt og det vet jeg alt om etter 4 negativ og ingen frys. Ønsker deg masse lykke til med forsøk ved andre forsøk og frys :) Her er det bare å smøre seg med tålmodighet :)
 
Så spennede å høre Fru M. Gleder meg til å høre mere om veien videre og hvordan det går med neste forsøk hvor jeg håper du deler :) (?) Ikke noe kjekt å ikke lykkes og krysser alt for det går i orden ved neste forsøk:smiley-angelic001
Håper vi slipper å vente så fryktelig lenge, men får smøre oss litt med tålmodighet litt til før vi ringer å høre :)

Klem
Takk for det :) har delt litt av min reise her inne når jeg var oppi det, tok en liten pause fra forumet da forsøket ble avbrutt. Men nå er jeg klar igjen. Alltid kjipt, men man kommer seg videre :) blir spennende å høre om deg og hvordan det går. Hadde du fått tid til samtale ? Håper tiden går fort :)
 
Takk for det :) har delt litt av min reise her inne når jeg var oppi det, tok en liten pause fra forumet da forsøket ble avbrutt. Men nå er jeg klar igjen. Alltid kjipt, men man kommer seg videre :) blir spennende å høre om deg og hvordan det går. Hadde du fått tid til samtale ? Håper tiden går fort :)

Fikk tid til samtale på telefonen i går og brevet er underveis. Fikk brevet på helsenorge også:laughing021Så har nå fått det bekreftet 3 ganger. Ikke gale det :D. Har oppdatert helt øverst, men fikk time 04.06 og det var langt før enn hva jeg hadde trodd. Da det stod i brevet 5-6 mnd vente tid.

Ja en kommer videre. Men dog ganske tunge drag etter 4 ivf for min del. Men etter flere år med pause er jeg nå klar igjen :)
 
Fikk tid til samtale på telefonen i går og brevet er underveis. Fikk brevet på helsenorge også:laughing021Så har nå fått det bekreftet 3 ganger. Ikke gale det :D. Har oppdatert helt øverst, men fikk time 04.06 og det var langt før enn hva jeg hadde trodd. Da det stod i brevet 5-6 mnd vente tid.

Ja en kommer videre. Men dog ganske tunge drag etter 4 ivf for min del. Men etter flere år med pause er jeg nå klar igjen :)
Så kjekt å høre :) Lykke til :)
 
Må bare si meg enig med alle her, de er veldig greie på Haugesund sykehus.
Syns ventetiden var lang..jeg ringte og spurte om det var mulig å komme til før,og fikk time nesten 3 mnd før den første jeg fikk utdelt.
Vi hadde likevel et privat forsøk+1 innsett av fryst embryo(begge negativt) i ventetiden.
Hadde ikke hørt så mye positivt om legene på sykehuset (leste noe her inne)..så jeg grua meg..Men ble positivt overaska.
Etter mitt uttak i fjor ble det oppdaga noe som ingen leger kunne si hva var..Papirene min ble sendt rundt til ulike sykehus og det var mye venting og forvirring..Men jeg ble så godt passa på av fertilitetsavdelingen,selv om det egentlig ikke var deres felt lenger.
Lykke til :) Heldigvis er det snart vår og da føles det kansje som om tiden går litt forterte...:)
 
Jeg var heldig og kom veldig kjapt igang! Gikk privat og fikk utredning, og det ble sendt henvisning derfra. Så var jeg på telefonen til hgsd sykehus og sa at jeg var klar når som helst og kunne stille opp på veldig kort varsel. Ringte litt etter for å høre hvordan vi lå an. Vi fikk komme inn til forsamtale 2-3 uker etter henvisning pga en avbestilling, og syklusen min passet inn slik at jeg fikk begynne på medisiner allerde neste dag :D
 
Back
Topp