Hatt

P

Psykolog time

Guest
hei.
I morgen har jeg time hos psykolog. Det er vanskelig å bytte timen da psykologen har fullt framover. Har blitt syk, og fått halsbetennelse. Slapp og dårlig form. Er ikke sengeliggende, men synes det er tungt å måtte dra inn til byen i morgen når formen ikke er på topp.

Trenger sårt denne timen. Hva hadde dere gjort? Spist Paracet og bare reist? Eller holdt senga?
 
Hadde kommet til å dratt. Med Paracet og Ibux innabords. Det verste som kan skje er at du føler deg dårlig, men får noe ut av samtalen som hjelper deg på sikt, er det jo verdt det.

Men dette må du jo kjenne på selv.
 
Ville sett an formen litt, men hadde jeg bare vært litt tjafs hadde jeg knasket noen paracet og dratt :)
Hvis jeg derimot hadde vært veldig dårlig hadde jeg holdt meg hjemme
 
Jeg hadde dratt hvis jeg klarte å karre meg dit. Høres ut som fordelene veier opp for ulempene. Håper det går greit uansett hva du bestemte deg for:)
 
Karret meg opp og dro. Med Paracet innabords.
Angrer ikke et sek på at jeg dro.
Psykologen så at jeg var slapp og redusert. Fikk tømt hodet for en del bekymringer, og følte meg sterk som en bjørn da jeg gikk ut døra.

Mange tenker at psykolog er kun for svake og skrullinger.
Jeg er høyt utdannet og folk i min omgangskrets hadde fått bakoversveis om de visste at jeg gikk til psykolog.
Å ha noen å snakke med er en sykt god investering for sjela. Trenger ikke vøre alvorlig syk for å snakke med psykolog.
 
Jeg har ikke selv vært hos psykolog, men jeg har vært hos psykiatrisk sykepleier. Dette etter jeg mistet bestevennen min og ei god venninne i bilulykke med to dager imellom. Jeg syntes det var utrolig godt å lette hjertet og få ut til noen nøytrale alle tanker jeg hadde.
Så man er ikke svak når man oppsøker hjelp, jeg vil nesten påstå det motsatte :)
 
Back
Topp