Haster! Hjelp! Ipone spørsmål - Itunes ALT ER BORTE!!!!!

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Skitt! Hva har jeg gjort galt?? Står jo at jeg skal få beholde alle kontakter, kalender, tekstmeldinger osv osv.. Alt er borte!! Jeg har synkronisert på iTunes.. kan det overføres til iPhonen min? Herregud.. jeg har masse avtaler og tekstmeldinger som er dritviktig for meg.. Nesten så jeg begynner å gråte.. hvis alt dette er tapt..
_____________________________________________________________________



Jeg skulle oppdatere gjennom Itunes til iOS 5.0.1.

Der står det:

Hvis du oppdaterer til iOS 5.0.1 slettes alle programmer og alt medieinnhold, inkludert iTunes Store-kjøp fra iPhone-enheten. Hvis du vil bevare innholdet, utfører du oppdateringen på samme maskin du bruker til å synkronisere programmer, musikk, videoer og bilder.

Hvis du oppdaterer på denne maskinen, vil kun kontakter, kalender, tekstmeldinger og andre instillinger bli bevart. Ikke forstyrr oppdateringen. Det kan ta en time eller mer for å fullføre den.

Skit! Hva betyr dette? Er det sånn at om jeg oppdaterer, så mister jeg alle bilder osv? Alle bildene ligger jo her inne på itunes.. så de er jo bevarte.. hva slags programmer mister jeg? Står jo at jeg mister alle programmer.. samtidig så står det også at jeg får bevare andre instillinger.. hva betyr det`?

Er egentlig ikke så mye jeg trenger på iphonene.. men bildene og appsene mine hadde vært greit å ha igjen..

samtidig så VIL jeg ha en sang;) Og da måtte jeg ha den nyeste versjonen av iOS..

Mister jeg feks alle sangene jeg har kjøpt før osv?

Please hjelp meg fort.. for må svare oppdater eller avbryt

Oppdatering skjer på denne maskinen.. har ikke fler maskiner jeg
 
Jeg tok ekstra kopi av bildene tilfelle, men hadde nok ikke trengt det. 
Og så måtte jeg laste inn app'ene på nytt (mulig det finnes en enkleremåte), men slapp selvsagt å betale på nytt på de som kostet.
 
Jeg har lastet den ned å har ikke mista noe som helst :) Så slapp av ;)

Appene finner du igjen inne på: AppStore - Oppdatering - Purchased

Så alt er inne på tlf :)
 
Glad jeg ikke har iDritt, men android. Slipper hele problematikken. 

 
Fikk det til i natt.. måtte koble tlf og data sammen igjen.. også trykket jeg på iphone.. så oppdaterte den seg til tlf igjen.. så fikk tilbake alt.. men fant ut i dag at kalenderen ikke virker.. får ikke lagt til nye avtaler/påminnelser.. den plussknappen er vekke.. og var innom en telebutikk i ste.. og han sa at det ofte skjedde.. og nå må jeg gjøre alt på nytt igjen!

Dritt tlf!!!!

Ikke husker jeg hva jeg gjorde i går engang.. åååååå.... blir så sint!!

Må vel ringe nevøen min igjen i dag.. i går så begynte jeg kl 2230.. og tlf var ikke i orden igjen før kl 03
 
Fikk tilbake alt unntatt bildene mine.. men de ligger jo nå på dataen. så det går bra

Men hadde en feil på kalenderen.. hadde mistet det plusstegnet/krysset.. hvor man legger inn nye hendelser og varsler på kalenderen..

har ringt rundt overalt i dag.. til de jeg kjøpe den av.. en telekiosk her hvor jeg bor, Eplebutikken. Apple osv osv.. Ringt mange.. og ingen kunne hjelpe.. Eplebutikken ba meg om å ringe til Apple selv.. snakket med de.. og hun satte meg over til support.. satt og ventet på at noen på support skulle ta tlf i 55 min!! og når jeg endelig kom frem: Nei, desverre.. det kan vi ikke hjelpe deg med! Gaad jeg ble forbanna på den første som tok tlf da.. og satte meg videre.. satt jo i 55 min bortkastet.. til et 815 nr.. sikkert billig!

Så ba de meg om å ringe de jeg kjøpte tlf av.. altså netcom.. har ikke netcom lengre.. men tok sats og ringte de.. det tok henne på netcom 2 sek å finne det ut for meg!

Skjønner ikke at noen på denne ringe runden kunne ha hjulpet meg før.. må jo ha vært en pease of cake for de..
 
Back
Topp