Harryhandel

Softis

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Hva handler dere mest av på harrytur?

Mannen må ha snus, ellers handler vi mye brus, kjøtt og bleier :)
 
Bleier? Pr bleie er det litt dyrere her om man ikke har noe salg eller lignende da.

Kan jeg si jeg reiser på omvendt harrytur? [emoji23] kjøper ris, bleier og fisk i Norge [emoji4] handler der en gang i mnd, så var der igår og kom hjem med 5 Salma laks [emoji173]️
 
Tja. Alkohol og ProPud. Og glutenfrie tørrvarer.

Våre turer er sjeldent lønnsomme.
 
Vi drar ikke på harryhandling, for vi handler bare vas stortsett[emoji23] Men når vi er i Sverige handler jeg melkefrie produkter da det er billigere og større utvalg der.
 
Vi bor såppas nærme at det meste blir kjøpt i Sverige egentlig :p Bleier kjøper vi i Norge da det er dyrere i Sverige. Og enkelte andre småting vi foretrekker fra Norge.
 
30 min til grensa, så tar som regel en stor handel der en gang i måneden, handler omtrent alt vil ville handlet i Norge. Samboer kjøper i tillegg snus
 
Bacon, ost, rett i koppen supper, snop og brus. Og jordnøttringer (poppa peanøttsmør ringer, er en type potetgull)
Og røyk når jeg røkte.
 
Strutsekjøtt. Aldri sett i Norge og er dødsgodt. Er fra strutsegård [emoji4]
Blir og noe colabokser.
Så sjekker jeg etter tilbud på kattesand. Funnet 10kg everclean til 99kr et par ganger!
 
Er ikke der så ofte, men blir alltid snus til mannen. Og Ramløsa med fläderblomst og lime. Elsker den smaken og den finnes ikke i Norge. Nå drømmer jeg om å dra dit igjen snart kun for den [emoji23][emoji23]
 
NAN, kjøttboller, hamburgere og benfrie nakkekoteletter :)
 
Snop og brus. [emoji23] og litt diverse mat. Barnemat på.glass handlet vi en del av da vi brukte det :)
 
Dopapir, vaskemiddel/tøymykner, oppvasktabletter, bacon, shampo, balsam, dusjsåpe, pepsi max, karbonadedeig og tannkrem. De tinga står alltid på handlelista da man får kjøpt store esker/beholdere til en myyye lavere pris enn i Norge :)

Også kjøper vi som regel litt pålegg og kjøtt osv, men det er mest fordi det er er ganske bra utvalgt og litt anderledes ting enn hjemme, der har jeg ikke så god kontroll på prisene.
 
Vi handler ca en gang i måneden og da er det stort sett det samme som står på lista;

- Karbonadedeig
- Kylling
- Bacon
- Ferdigmarinerte grill-svinefileter
- Indrefilet av svin
- Hamburgere og annen grillmat
- Kyllingsspyd med forskjellige marinader
- Brus (pepsi max og ramlösa)
- Øl
- Store poser med wok- og grønnsaksblanding
- Store poser med fryste bær
- Vaskemiddel/tøymykner og oppvasktabletter
- Tørkerull/Dopapir
- Kattemat (fra dyrebutikk)
- Yoggi lett drikkeyoghurt
- Mandelmelk
- Knekkebrød
- Spekeskinke
- Ferdig pizzadeig (2 for 40,- og genialt å fryse ned!)
- Div posesauser
 
Kjøtt
Godteri
Capri sonne
Brus
Potetgull
(Og nikotinfri snus)
 
Capri sonne, Øl, kjøtt og hushållsost :)
 
Back
Topp