Hard mage ( utenpå ). Kynnere ?

Maurias

Flørter med forumet
Jeg er 36+ 3 og for noen dager siden begynte jeg å få kynnere. Men alle snakker om at kynnere skal gjøre litt vondt. Jeg kjenner ingen smerte. Kjenner kun at magen blir stein hard. Skikkelig ubehagelig er det, og det gir seg ikke når jeg legger meg ned heller. Har perioder uten kynnere , men det er ikke lenge.

Hvordan var dine kynnere ? Og er det kynnere jeg har ?
 
Jeg er 36+ 3 og for noen dager siden begynte jeg å få kynnere. Men alle snakker om at kynnere skal gjøre litt vondt. Jeg kjenner ingen smerte. Kjenner kun at magen blir stein hard. Skikkelig ubehagelig er det, og det gir seg ikke når jeg legger meg ned heller. Har perioder uten kynnere , men det er ikke lenge.

Hvordan var dine kynnere ? Og er det kynnere jeg har ?

Kynnere har man så å si hele svangerskapet, men du kjenner dem nok mer nå mot slutten. De trenger overhodet ikke være vonde, men magen blir hard ja, det er livmoren som trener på rier, så det er bare bra. :)
Hvis du har veldig mange, og de ikke gir seg, kan du ringe til føden, det kan være at du er på tur til å føde. ;)
 
Jeg har hatt kynnere tidlig i begge svangerskapene. Ikke vondt. Bare strammer og så slipper igjen.
 
Kan visst bli vondere ved andre, tredje ungen osv. Men det du beskriver er ganske normalt for førstegangsfødende ja [emoji4]
 
Kynnere skal vel ikke gjøre vondt. Man
Kan merke at det Strammer litt og er ubehagelig men skal vel ikke være vondt. Hsr hatt en del ubehagelige i det siste selv men det er nok normalt:) er 34+3
 
Back
Topp