Hard avføring

Kardash

Elsker forumet
Beklager detaljer, men er det noen som har tips til hva jeg kan spise for å slippe så innmari hard avføring?:pale Har aldri opplevd noe slikt før, og kjenner at jeg må få gjort noe med det. Har hatt det slik i kanskje ett par uker.. Flere som har det slik?

All tips mottas med takk, heheh :p
 
Har det heldigvis ikke slik..
Men svisker gjør alltid susen på vesla.
Blåbær er visst og bra..

Sent from my HTC One X using BV Forum
 
Jeg har brukt blåbær til å stoppe diaré jeg da;) men fiberrik kost med mye frukt og nok væske samt at det er veldig effektivt å gå en tur;)
 
Beklager detaljer, men er det noen som har tips til hva jeg kan spise for å slippe så innmari hard avføring?:pale Har aldri opplevd noe slikt før, og kjenner at jeg må få gjort noe med det. Har hatt det slik i kanskje ett par uker.. Flere som har det slik?

All tips mottas med takk, heheh :p

Sniker litt, men anbefaler deg å gå på apoteket å kjøpe noe som heter duphalac/betulac eller laktulose (kommer an på hvilket apotek du går på). Dette er et helt trygt preparat for gravide og er mykgjørende for magen. Slet med akkurat det samme. God bedring og lykke til :)
 
Tips tas imot med stor takk. Har det samme problemet jeg. Føler likosm at man ikke får ut alt når man er på do.:whacky011
 
har vært hard den siste uka selv.... kjennes ut som ungen skal ut gjennom rompehullet :p kan sitte og få vondt i magen akkurat som om det skal være løst, men den gang ei, for det skal bruker ti minutter på og få ut den klumpen... får ta det som trening :p
 
Masse vann, masse fiber og aktivitet. Er det skikkelig ille, kan du kjøpe Duphalac på apoteket.
 
Kjøp duphalac på apoteket! Spis fiberrikt og husk masse vann ellers virker fiber forstoppende. Linfrø i maten, svisker, jevnlig mosjon, osv..
 
Kjøp duphalac på apoteket! Spis fiberrikt og husk masse vann ellers virker fiber forstoppende. Linfrø i maten, svisker, jevnlig mosjon, osv..
Startet med det meste av dette fredagen og det begynner å løsne litt no:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Rooibos te :)
 
Tusen takk for svar dere, dere er gull verdt! :D Her skal alt prøves, hehe
 
Dersom du bruker duphalac er det viktig å få i seg nok væske også. Og aktivitet er aldri feil :)
 
har vært hard den siste uka selv.... kjennes ut som ungen skal ut gjennom rompehullet :p kan sitte og få vondt i magen akkurat som om det skal være løst, men den gang ei, for det skal bruker ti minutter på og få ut den klumpen... får ta det som trening :p
Hehe, bra skrivd! Kan virkelig skrive under på denne ;)
 
Back
Topp