Har mini festet seg?

Trultelura

Forelsket i forumet
Har den lille festet seg? Her er jeg selv usikker. Men merker at jeg plutselig kjenner på større ubehag når jeg snur meg når jeg ligger, det virker som om det er litt mer nedpress. Er ikke mer enn i uke 33, men vet jo aldri. På 28 ukers kontroll hadde han ikke festet seg.

Hvordan er det hos dere? Merker dere noe forskjell på festet mini eller ikke?
 
For drøye 2 uker siden hadde det ikke festet seg på kontrollen. Skal på ny svsk.kont til tirsdag :)
 
Min festet deg uke 32-33.. Tross jeg er andregangs. Merker ikke noe selv, annet enn nedpress og sånt.
 
Uke 34 og ikke festet seg enda. Kommer til å kjenne det tror jeg, gjort det de andre gangene i alle fall. Bekkenet blir litt mer "stabilt", og det merkes at det er noe stort der nede + mer nedpress og kynnere.
 
Jordmor sa han var festet på 32-ukerskontrollen, og i dagene etter kjente jeg stikninger. Men nå er det som om han sparker alle veier igjen, så ikke vet jeg. Syns det er umulig å kjenne etter selv :)
 
Aner ikke om min er festet. (Var ikke det i uke 32). Skal på kontroll igjen på tirsdag. 34+5. Så får vel høre da :) mye nedpress og stikkinger iallfall
 
Har den lille festet seg? Her er jeg selv usikker. Men merker at jeg plutselig kjenner på større ubehag når jeg snur meg når jeg ligger, det virker som om det er litt mer nedpress. Er ikke mer enn i uke 33, men vet jo aldri. På 28 ukers kontroll hadde han ikke festet seg.

Hvordan er det hos dere? Merker dere noe forskjell på festet mini eller ikke?
Ikke festet her. Eller gått særlig dypt i bekkenet. Men har sykt mye nedpress og stikkninger så hun prøver vel å komme seg ned :) men er andregangs så:)
 
Ikke festet enda, men legen på sykehuset i dag på vekstkontroll trodde ikke hun kom til å snu seg noe. Har hatt hodet ned siden uke 25 og hodet er godt nedi bekkenet nå, det merkes! :wideyed:
 
Ikke festet, turner rundt hele dagen og natten. Håper inderlig hun bestemmer seg for å legge seg med hodet ned til slutt. Hvis ikke er det ikke sjans for den fødselen jeg ønsker meg på jordmorstyrt avdeling. Krysser fingre og tær. Skal nok klare en setefødsel til, men foretrekker hodefødsel altså! Hører du det der inne? ;):Heartred
 
Ser noen av dere skriver at dere tror h*n har festet seg fordi dere kjenner stikkinger. Hvilke stikkinger er det dere mener da?
 
Ser noen av dere skriver at dere tror h*n har festet seg fordi dere kjenner stikkinger. Hvilke stikkinger er det dere mener da?
Jeg var til kontroll i dag, 36+2, og han lå med hodet ned men hadde ikke festet seg :) Jeg har likevel godt med "nedpress" og stikkinger. Stikkingen er som om noen stikker en tannpirker eller spisepinne nedover mot åpninga fea innsiden [emoji28] Så man kan godt kjenne det selv om hodet ikke er festet. Så lenge hodet er godt nede i bekkenet.
 
Har fått vondt i magen stort sett hver gang jeg skal snu meg om natta de siste månedene (er i uke 34), og har hatt god bruk for pute under magen, for da har det ikke kjentes like mye. Nå den siste uka kanskje, har jeg ikke hart vondt i det hele tatt og kan snu meg fint uten å våkne eller merke noe smerter. Sover bedre uten pute under magen nå, nå blir den bare i veien. I tilllegg har baby vært veldig rolig de siste dagene. Hun sparker litt, men ikke som tidligere da hun romsterte voldsomt, særlig om natta ;-) er disse to tingene tegn på at hun har festet seg?
 
Har fått vondt i magen stort sett hver gang jeg skal snu meg om natta de siste månedene (er i uke 34), og har hatt god bruk for pute under magen, for da har det ikke kjentes like mye. Nå den siste uka kanskje, har jeg ikke hart vondt i det hele tatt og kan snu meg fint uten å våkne eller merke noe smerter. Sover bedre uten pute under magen nå, nå blir den bare i veien. I tilllegg har baby vært veldig rolig de siste dagene. Hun sparker litt, men ikke som tidligere da hun romsterte voldsomt, særlig om natta ;-) er disse to tingene tegn på at hun har festet seg?
Glemte å skrive at jeg har ikke kjent verken nedpress eller stikninger, så vidt jeg kan skjønne utifra hvordan det beskrives..[emoji12]
 
Glemte å skrive at jeg har ikke kjent verken nedpress eller stikninger, så vidt jeg kan skjønne utifra hvordan det beskrives..[emoji12]
Synes det høres mer ut som ligamentsmerter, siden magen er såpass tung. :)
Du får spørre på neste kontroll hos jm om hun kan kjenne om baby har festet seg. :)
De kjenner med et grep helt nederst på magen. Ubehagelig...!
 
Ikke festet seg her heller, var hos jm på torsdag som var. Men hodet var fortsatt ned og har vært det ved sjekk i en mnd nå. Hun trodde ikke baby ville snu seg, så håper ikke det! Er 34+4 idag.

Min mor så at verken jeg eller min bror festet hodet seg da, så må jo ikke skje..
 
Back
Topp